January 26, 2003
Igår kunde jag ansluta till precis allt på min kompis server, ftp, teamspeak osv. Jag går och lägger mig och sätter igång datorn idag för att fixa mer på hemsidan, då jag försöker ansluta så går det inte.
Inte heller Teamspeak komemr jag in på även fast det gick vid 1 i natt. Alla andra kommer in på TS och ftpn.
Jag kommer in på själva hemsidan, kan tanka filer ifrån filarkivet och logga in för att lägga till en nyhet på startsidan.
September 28, 2003
Etheral wrote: Igår kunde jag ansluta till precis allt på min kompis server, ftp, teamspeak osv. Jag går och lägger mig och sätter igång datorn idag för att fixa mer på hemsidan, då jag försöker ansluta så går det inte.
Inte heller Teamspeak komemr jag in på även fast det gick vid 1 i natt. Alla andra kommer in på TS och ftpn.
Jag kommer in på själva hemsidan, kan tanka filer ifrån filarkivet och logga in för att lägga till en nyhet på startsidan.
vad är det för sida då?
ot: diggade ditt förra namn från tolkien. Gil galad den store krigaren
January 26, 2003
fastbullit wrote: [quote=Etheral]Igår kunde jag ansluta till precis allt på min kompis server, ftp, teamspeak osv. Jag går och lägger mig och sätter igång datorn idag för att fixa mer på hemsidan, då jag försöker ansluta så går det inte.
vad är det för sida då?
ot: diggade ditt förra namn från tolkien. Gil galad den store krigaren
http://www.ruff.se
och ftp://ruff.se
loginrutan kommer inte ens upp på ftpn
det var bland annat nyheterna jag skulle fixa till, nu ser man inte vad det står och dessutom skulle jag byta ut hela scriptet. Men nu går ju inte det.
jo det nicket va nice , men jag kör på det här nu istället 🙂
EDIT: Nu verkar det som om jag inte kommer in på någon TS elelr FTP server. Testade ftp://ftp.sunet.se/ men det gick inte.
EDIT2: va fan nu då!!! kommer ju inte in på _någonting_ testade b.net nyss och det gick i helvete heller. JÄVla SKIT DÅ
1 Guest(s)