March 14, 2002
Hej. Just formaterat om min dator. Så måste man ju registrera. Så jag kopplade upp och kryssa i registrera windows över internet. Efter några sekunder så kommer jag till en sida där det står att den inte kan hitta internet uppkoppligen eller nåt sånt. Så jag testar att gå på till en hemsida, och det fungerar aldeles utmärkt. Testade också windows update och där så säger den bara att det inte finns några nya uppdateringar att hämta, fast jag vet att det finns ett flertal. När jag kollade egenskaperna för internet när jag var uppkopplad så står det 1 fel. Någon som vet vad felet kan vara? har ju bara 30 dagar på mig att registrera windows så vore tacksam om någon kan hjälpa mig. Modemet heter Sportster Flash V.90 Voice PnP och tillverkarna är U.S. Robotics Corporation.
tacksam för svar.
February 14, 2003
Jag har hört olika historier om windowsregistreringen och windows update när man använder ett visst serienummer, har du en piratkopierad version av windows så har du antagligen det serienummret. Mitt råd är att besöka google (http://www.google.com) eller köpa windows (det är det värt), eller varför inte testa nått annat (läs linux)
1 Guest(s)