June 23, 2002
FonzzziE wrote: [quote=macrus]Kör utan passive mode.
EDIT: Quick Connect (om du kör Quick connect) -> Toggles -> Kryssa ur Passive Mode.
Site Manager (om du lagt in som Favorit) -> Options -> Kryssa ur Passive mode.
kör ju utan passive mode 🙄
Skriv det i inlägget då.
Testa med.. bara leka lite med inställningar i FlashFXP så om det är nåt fel där.
July 29, 2003
macrus wrote: [quote=FonzzziE][quote=macrus]Kör utan passive mode.
EDIT: Quick Connect (om du kör Quick connect) -> Toggles -> Kryssa ur Passive Mode.
Skriv det i inlägget då.
Testa med.. bara leka lite med inställningar i FlashFXP så om det är nåt fel där.
Ska jag skriva att jag redan lekt me inställningarna ?
June 23, 2002
FonzzziE wrote: [quote=macrus][quote=FonzzziE][quote=macrus]Kör utan passive mode.
Skriv det i inlägget då.
Ska jag skriva att jag redan lekt me inställningarna ?
Du kan ju testa kryssa i 'Site uses IP Masq/NAT/Non-Routable IP' under Toggles alt. Options.
Hade nämligen problem att connecta till en FTP förrut och när jag klickade i den funkade det galant. Kan vara värt att testa..
February 21, 2003
prova cmd ftp?
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
February 21, 2003
sätt 100full duplex på ditt nic i datorn osså...?
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
1 Guest(s)