November 9, 2001
om detta inte tar honom så är de FEGA.
han dator hade stått på hela dagen och msn och icq stod på online båda 2 (det var inte vad de lämnades som) efter en omstart så hade zonealarm pros lista skrivigt över med 3 program som med lösenord (inte där innan) späggare all internet trafik ut och låste adaptern efektift (verkligen efektift)
hmm att icq är ett säkerhets hål det vet alla men msn?? hmm är inte RSA bra för något.
mina nya email. [email]i.hate.linux@semera.se[/email]
kunde bara inte avstå LOL
November 9, 2001
nu har det tagit fyr,
en kille på 212.162.185.54 har hålligt på i 1 1/2 dagar och scannat mina icq portat det tar 2 sek per port och jag har maxat ZA pro 500 larm efter 1 timme.
"The firewall has blocked a local network broadcast to your computer (UDP Port 39213) from a restricted address (212.162.185.54) (UDP Port 1993). "
portarna från 1000 till över 4xxx har scannats i sequens.
killen är en idiot!! döljer inte sitt ip och bara skiter i det och matar skit mot mig.
ja ja, skickade en stor logg på allt till supporten, de hade skickat vidare det. men min data dör under tiden kan inte ens ladda ner utan crc fel nu, min icq blir kickad hela tiden, och min msn executeble (messenger) hade ökat i stornek enl brandväggen.
någon har diaree i fingrarna och skiter på mig;-( så j**la sur jag blir på SBB.
nu har jag blockat han i ZA pro med.
February 14, 2003
Skrev ett arbete om arp-poisoning för några månader sedan om någon undrar mer...
3 Guest(s)