May 1, 2003
Ska snart köpa ny datorn. Kommer du ha bredbandet delat på två datorer. Modemet kommer vara bredvid familjens dator.
Nu har vi en strömbrytare som slår av alla enheter. Men det blir ju änna jobbigt om man måste gå ditt varje gång man vill komma åt inernet.
Hur har ni det? Stå modemet på hela tiden?
February 1, 2002
Spindel wrote: [quote=kwansa]om du är orolig så sätt dit en fläkt på det :D...så får du typ 0.3% prestanda ökning..var det inte så? Det var väll en tråd om det? 😕
Eh, har jag svårt att tro på! Är väl främst telestationen och tele-ledningarna som påverkar hastigheten?
Mitt modem låg av någon oförklarlig anledning på en kudde en dag och när jag startade datorn och började surfa o.s.v så gick det slöare och slöare efter ett tag.
Kände på modemet som jag märkte låg på kudden och var riktigt het!
Tog bort kudden och efter ett tag flöt det på mkt bättre =)
December 30, 2003
Starscream wrote: [quote=Spindel][quote=kwansa]om du är orolig så sätt dit en fläkt på det :D...så får du typ 0.3% prestanda ökning..var det inte så? Det var väll en tråd om det? 😕
Eh, har jag svårt att tro på! Är väl främst telestationen och tele-ledningarna som påverkar hastigheten?
Mitt modem låg av någon oförklarlig anledning på en kudde en dag och när jag startade datorn och började surfa o.s.v så gick det slöare och slöare efter ett tag.
varför såfall beställa telia 8000? när det lönar sig i längde och köpa vappochill till modemet
February 1, 2002
kwansa wrote: [quote=Starscream][quote=Spindel][quote=kwansa]om du är orolig så sätt dit en fläkt på det :D...så får du typ 0.3% prestanda ökning..var det inte så? Det var väll en tråd om det? 😕
varför såfall beställa telia 8000? när det lönar sig i längde och köpa vappochill till modemet
eller låta bli och ha den på en kudde så den nästan smälter 🙂
June 28, 2001
ah nej vänta nu, det har bara stått på i 2 år, blixten pajade det första, som tur var så var jag hemma en vecka efter att blixten gjort sitt så bostream kunde inte säga att det var på mitt ansvar.
så det har stått på ganska bra i 2 år nu, och just nu ligger det en 30kg hutch på och håller den ovanligt varm.
still going strong
2 Guest(s)