December 29, 2003
Stod just ute och rökte lite, kom min granne gåendes.....Började snacka lite osså kom vi in på bredband och jag frågade om han visste när de skulle vara klart in i kåken för han jobbar på företaget som ska tillhandahålla det. Sen när vi började prata hastigheter så frågade jag om han inte kunde fixa 100Mbit istället för 10 som vi ska få, inga problem sa han, det är 100 in i väggen så han skulle styra upp det när det var dags, blir ju hur bra som helst. Förstå lyckan.
April 20, 2002
mm sånt är riktig porr för ens öron...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 29, 2003
stormaz wrote: [quote=Tintin]mm sånt är riktig porr för ens öron...:D
hahah word 🙂
Kan även gå snabbt att få hem lite porr om man är sugen.....hehe..
Om bara hyresvärden kunde få tummen ur och dra fastighetsnätet bara....Men den som väntar på nåt gott....
Synd bara att datorn blir så attans seg när man tankar fort, vad beror de igentligen på?
February 1, 2002
Spinnjonte wrote: [quote=stormaz][quote=Tintin]mm sånt är riktig porr för ens öron...:D
hahah word 🙂
Kan även gå snabbt att få hem lite porr om man är sugen.....hehe..
Om bara hyresvärden kunde få tummen ur och dra fastighetsnätet bara....Men den som väntar på nåt gott....
Synd bara att datorn blir så attans seg när man tankar fort, vad beror de igentligen på?
om du skickar/tar emot många filer på en gång blir det lätt segt som sirap...
May 23, 2001
keffing wrote: [quote=Spinnjonte] Synd bara att datorn blir så attans seg när man tankar fort, vad beror de igentligen på?
för att hårddisken skriver data hela tiden, och så fort nåt annat behöver data från den så måste den typ... aa vänta...
Dessutom så går all data genom ram minnet också tror jag . Tar upp jävligt mycket ram minne när man tankar/skickar iaf.
2 Guest(s)