February 17, 2004
adamnassjo wrote: Brukar finnas någon knapp eller något tillvägagångsätt för att nollställa alla inställningar och därmed återfå standardlösenordet. Läs i manualen!
Det brukar väll finnas en liten knapp nån stanns på typ baksidan av routern....som man trycker o håller in (med typ udden av en penna eller liknande) så nollställs den... har jag för mig
December 31, 2001
Dimension Zero wrote: [quote=adamnassjo]Brukar finnas någon knapp eller något tillvägagångsätt för att nollställa alla inställningar och därmed återfå standardlösenordet. Läs i manualen!
Det brukar väll finnas en liten knapp nån stanns på typ baksidan av routern....som man trycker o håller in (med typ udden av en penna eller liknande) så nollställs den... har jag för mig
Yes, ungefär ett sådant litet hål som finns på cd-rom enheter.
February 17, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Dimension Zero][quote=adamnassjo]Brukar finnas någon knapp eller något tillvägagångsätt för att nollställa alla inställningar och därmed återfå standardlösenordet. Läs i manualen!
Yes, ungefär ett sådant litet hål som finns på cd-rom enheter.
Mm, ungefär ja :bgrin:
April 10, 2001
stormaz wrote: Routrar brukar banna ett IP eller om det är MAC adress en viss tid efter X antal misslyckade inloggningsförsök. Så vänta en timme eller nått och försök sedan igen. ANnars är det väl bara att köra en reset som har föreslagits av resten i denna tråden.
Eller att prova från en annan dator i nätverket.
2 Guest(s)