March 27, 2003
stormaz wrote: Börjar fan tröttna på alla dessa portforward frågor. För i j**la h*****e läs FAQ:arna. (Inget riktat personligen mot dig Benganr).
EDIT: Välkommen till NH får man väl säga också 🙂
Du och jag stormaz...
För övrigt kan jag inte annat än hålla med, det är konstigt... Sen brukar det ju också följa med en manual och där i står ju allt om att forwardning osv. men ingen verkar läsa sina manualer...
June 28, 2004
Jag har typ samma problem!
Har öppnat några portar i Routern . b.la. 21,20
När en kompis connectar trycker han in användarnamn och lösen men sen händer inget. vad är fel?
Jag kommer in, men det är väl för att den inte behöver gå ut på nätet?
Måste man köra passiv om man är bakom en router?
May 23, 2001
SOmeThiNg wrote: Jag har typ samma problem!
Har öppnat några portar i Routern . b.la. 21,20När en kompis connectar trycker han in användarnamn och lösen men sen händer inget. vad är fel?
Passiv är att föredra ja. Vad står det i hans ftp program då? Säker på att han har fått rätt IP av dig? Ska ju inte vara ditt 192.168 osv IP. Ska ju vara ditt IP du har ut mot internet...
October 7, 2002
SOmeThiNg wrote: Jag har typ samma problem!
Har öppnat några portar i Routern . b.la. 21,20När en kompis connectar trycker han in användarnamn och lösen men sen händer inget. vad är fel?
Hmm. Samma råd här, sök på trådar om "FTP" skrivna av mig.
October 28, 2004
Man får verkligen hoppas att inte någon av er jobbar på supportavdelning på något dataföretag. Otrevligare svar har jag nog sällan läst i en tråd. Om det är så fruktansvärt jobbigt och svårt att besvara en normal fråga på ett trevligt sätt så LÅT BLI att skriva något överhuvudtaget! :spy:
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
July 18, 2001
stormaz wrote: Börjar fan tröttna på alla dessa portforward frågor. För i j**la h*****e läs FAQ:arna. (Inget riktat personligen mot dig Benganr).
EDIT: Välkommen till NH får man väl säga också 🙂
borde va en varning på det här inlägget??!?
sånt språk ska inte brukas i ett sånt här forum, där folk söker hjälp, kul för bengannr och skriva sitt första inlägg och få ett röttägg som dig att skriva så?? knappast bra ansikte utåt. skärp dig!!
1 Guest(s)