January 14, 2002
Jo.. Det är som så att för ett tag sen (för ungiför ett halvår sen) så började såklart CS strula igen, genom att i kanske 2-3 sekunder bara stanna upp för att sen fungera normalt i kanske 10-15 sekunder sen stanna upp igen.
Jag tog det som ett tecken på att sluta spela spelet vilket jag gjorde ett tag, tills den dagen då jag formaterade och testade om det fungerade igen. Om det kanske var något skumt med datorn tänkte jag. (ca: 1 månad sen)
Ett tag fungerade det bättre, kanske 2 veckor, men det hackade fortfarande men inte lika mycket upplevde jag det som. sen blev det rejäla hack igen.
Att cs inte fungerar ser jag inte som ett problem men skrev det bara för att det var där alla problem startade 😛
Nu sitter jag och spelar WoW och samma sak händer. (dock inte så ofta, utan kanske nån gång ibland bara) ofta sitter jag i ventrilo och snackar med polarna som jag kör med och samma sak händer där! dom kan säga något och mitt i meningen blir det bara tyst för att 5 sekunder senare fortsätta meningen dom påbörjade.
Jag tror att det kan vara nått sjukt med min ISP. Tänkte bara höra vad ni tror.
EDIT: sitter jag bara och surfar och snackar i ventrilo fungerar det bra.
+ att jag kom på att det kanske passar bättre under internet forumet :bgrin:
2 Guest(s)