April 14, 2004
Jag skall hjälpa en kompis med att lägga ut hans hemsida på flera olika sökmotorer tänkte jag. Men måste man ha konto på t.ex goggle för att göra det? Har för mig förr i alla fall då fanns det sidor på nätet där man bara kunnde skriva in url och sen var det bara och ok o dadressen reggades sig hos massor av olika motorer på fåtal minuter. Enkelt o smidogt eller om det var nåt program jag hade kom inte ihåg. Nån som kan ge lite tips angående detta för han har bilverkstad o vill komma ut lite på nätet på sökmotorerna.
March 10, 2003
Det är väldigt viktigt att göra en bra index sida så motorerna indexerar rätt. sedan så räcker det oftast med att regga på de största sökmotorerna som google och yahoo. Här är länken för googles del.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 14, 2004
Ctrl;1278795 wrote: Det är väldigt viktigt att göra en bra index sida så motorerna indexerar rätt. sedan så räcker det oftast med att regga på de största sökmotorerna som google och yahoo. Här är länken för googles del.
Okej tackar och då valde jag lägga till url och kom hit , men hur gör jag nu vad skall jag logga in med för nåt? Jag har hotmailkonto som jag använder på msn o så den adressen stod i rutan redan o så tog jag det lösen men jag kommer inte in heller.
https://accounts.google.com/Se.....submit-url
2 Guest(s)