January 29, 2002
Jag undrar hur många som skulle vara intresserade av ett GBG lan? Lanet kommer troligtvis äga rum mars-april, mest troligast på påsk lovet, om det finns intresse. Lokalen är inte bestämd ännu men vi har att välja mellan en 500+ lokal eller en lite mindre fast Fräshare lokal. Vi kommer "bara" släppa in 100 pers, eftersom hälften av crew är oerfarna när det gäller LAN medans andra halvan har arrangerat ett dussin. Vore kul att veta om det finns några som är intresserade.
January 29, 2002
Kan bli 150+ beror helt och hållet på vilken lokal det blir, btw det kommer finnas Utbildade fritids vakter där
Våra sponsorer (alla är inte säkra)
Tradition: Pengar, spel, hubbar
Volvo IT: Hubbar, switchar, nätverkskablar
AV Akuten: Big screen, Högtalare, förstärkare, ljus mm.
Konsum: Cola, fanta, mat mm (50 % billagare)
January 29, 2002
Ett problem är alltid stolar och bord, så vi väljer den lokalen som har mest och bäst. Vi är just nu 8 i crew och kanske kommer behöver 2 st Nätverks- och Elkunniga. Skriv här om du är intresserad så skickar jag dig ett mail.
Det som kommer vara så bra med detta Lanet är Att vi kommer forma lanet efter Vad ni vill/tycker, All musik som körs är de låtar som ni önskar. Det kommer Bara vara ett spel Compo och den blir i CS. För Bw krånglar, när alla körde olika operativ system sist så blev det väldigt mycket problem, så vi skippar bw. När det gåller quake 3 så är det inte så många som Brukar vilja vara med, så det skippar vi med. Wolfenstein kan tänkas vara med, det blir att se.
Fast MYCKET suprice compos kommer det att bli, kan avslöja några: Tangentsbordspussel, laddat hem mest under lanet, mest jolt under en dag, Grafik (stillbilder) mm.
Det som jag nästan är säker på just nu DET BLIR INGEN LINA!! Det kan bli, fast det är inget ni ska hoppas på.
February 1, 2002
Vi tänker arrangera ett lan i Lerum, ca 2mil utanför göteborg under pingsthelgen!
500 pers, compon, FTP:er och annat skoj!
http://www.frozenparty.tk <--check it out! [ Detta Inlägg ändrades av: Fr3akazoiD den 2002-02-02 13:43 ]
1 Guest(s)