May 6, 2002
Jag har fått uppfattningen att 10 är bättre än 20 för att då enas folk om att spela samma spel. Är det 20 personer där så ska folk spela allt möjligt, typ 3st Colin McRae, 6st Quake, 2st Tetris etc.
Jag kan dessutom rekommendera en dedikerad server som är förberedd med alla spel, helst Linux. För om det tar 20 minuter innan servern är igång och configurerad så har folk börjat med annat.
Iaf min uppfattning..
July 3, 2002
YemanCool wrote: Håller med padda. jag å ett par polare brukar lana ibland och dom bästa lanen burkar bli då man är mellan 6-8 pers för du kan alla va me på ett och samma spel. och så brukar nätverket strula mindre desstofärre men är 😉
Också blir det härligare whine på varandra .. det blir så kul som bara kompisar kan ha 🙄
April 9, 2002
KlaNg3n wrote: [quote=YemanCool]Håller med padda. jag å ett par polare brukar lana ibland och dom bästa lanen burkar bli då man är mellan 6-8 pers för du kan alla va me på ett och samma spel. och så brukar nätverket strula mindre desstofärre men är 😉
Också blir det härligare whine på varandra .. det blir så kul som bara kompisar kan ha 🙄
Ja ja brukar LANA ofta då e vi typ 10 pers.. skit kul för alla spelar jue CS såklart.. KUl är det iaf. 😀
July 3, 2002
X---Ray wrote: [quote=KlaNg3n][quote=YemanCool]Håller med padda. jag å ett par polare brukar lana ibland och dom bästa lanen burkar bli då man är mellan 6-8 pers för du kan alla va me på ett och samma spel. och så brukar nätverket strula mindre desstofärre men är 😉
Ja ja brukar LANA ofta då e vi typ 10 pers.. skit kul för alla spelar jue CS såklart.. KUl är det iaf. 😀
Du verkar förstå vad jag mena exat.. inlevelse.. andra natten alla börjar bli 'anningen' trötta.. plötslikt så hör man första.. 'sån jävla lotto'.. sen bara fortsäter det!
June 19, 2002
YemanCool wrote: [quote=[NH]Noddan]16 är det ultimata antalet, 8vs8.
Men de är väll inte så många spel som stöjder 16pers! många har juh en gräns på 8??
Cs går finfint, det är nästan bara det vi spelar 🙂 annars får man väl köra redalert och wc3 två parallella omgångar eller så 🙂
1 Guest(s)