May 27, 2002
Hej igen tror de är andra gången jag försöker dra ihop folk till en lanförening eller så men aja.
Jag söker pers som är intresserade av att starta en lanförening som skall anordna lite lan häromkring skaraområdet.
Jag söker pers från typ skara skövde götene lidk ja allt som ligger häromkring!
Mayfly
January 30, 2003
October 8, 2002
Tjenare jocke.. Den här gången tycker jag det ska dra igång på allvar. Jag vet oxå väldigt mycket lan suget folk. Går juh på ITGymnasiet i skövde så =). Finns väldigt mycket trevliga lokaler i skövde annars. Men det viktiga i början är kanske att börja i liten skala.. ha väl organiserade små lan på säg 60-70 pers i nån billig lokal. hyrt/lånat nätverk et.c. Ja jag är väldigt på. har länge velat få igång en lan förening. men Alltid folk som inte orkat/varit för oseriösa. Så det har runnit ut i sanden. Det är inte svårt att fixa lan.. eller jo det kräver en del arbete. Men inget man inte klarar av. allt går fixa. Anmäl lite intresse nu för fan. Är juh perfekt om ni är fler i eran kompiskrets som skulle tänkas kunna vara med.
Jag har ganska mycket kontakter som kan vara nyttiga. Samt många bra ideer =). Vore bra om vi kunde skrapa ihop några folk och ha ett möte på IRC först eller nånting. För att brainstorma lite.
Adda mig på icq om ni skulle känna för det.
May 27, 2002
Fan vad gött Niven gött med lite engagemang på tråden nu! Kom igen nu visa intresse!
Nu försöker vi fixa ihop folk och sen snacka via irc elelr annat!
Kom igen nu! Om du är intresserad tveka inte anmäl dig bara de är ju inte så att du måste betala något för att vara med! Du förlorar ju inget på att anmäla ditt intresse eller hur?
Kom igen snart kommer datum och tid upp för snack via irc elelr annat!
Mayen
May 22, 2001
Dessa kan hjälpa er att få in pengar & tips på hur man gör för att loka kommunen med hjälp & sånt.
September 4, 2002
fade wrote: [NiVEN][quote=Beex]Jag är jävligt gärna med om det blir någe av det och om vi hittar några bra lokaler att vara i. Vette fasen om dett finns några hyggliga i Skara iaf.
Var bor du nånstans? Erfaren LANare? =)
Bor i Skara, är 15 om det är något ni bryr er om och jag tycker själv att jag är en erfaren LANare. Har varit på en jävla massa LAN i år.
Jag har också satt upp en enkel kanal på QNET som heter #SkaraLF för enkelhetens skull.
Alla som är intresserade kan väl kika in där. Att nå mig är nog inte speciellt svårt för jag är alltid "online".
Har förresten många polare här i Skara som är utav mkt LAN-suget folk som säkert gärna är med.
1 Guest(s)