October 7, 2001
fattar inte vem är muppen som tänker göra en sån grupp äns??? "antipiratgruppen" vilka töntar säger ja bara förstöra den perfekta lan känslan ... vem skulle inte bli galen om dem kom på ett lan då >:< liksom alla har olagliga saker på sin burk förutom alla fin plocks g*yar å sånna finns det inte så många... skriv å säg va ni tycker om mupparna 😀
November 2, 2001
Jo
Jag vet nog orsaken till varför de gör som de gör:
De måste vara de personerna som åker / åkte på lan och väl där så fattade de inget av vad folk gjorde och så gick de runt och störde allt och alla..
Folket tröttnade på dem och kastade ut dem.
Själv är jag sån att jag står fan inte ut med folk som är totalt pantade i huvudet..
Folk som springer runt benen och säger: "Hur ändrar man nätverksinställningar" "Var sätter jag i min IP SLADD!!!"
Man säger bara inte IP-sladd..
lol
Så alla ni som känner er träffade.. då vet ni..
June 15, 2001
October 7, 2001
On 2001-11-03 00:23, zputnic wrote:
*blickar tillbaka på senaste lanet*nätverkstekniker zputnic till tjänst!
no offense till Bäver....
btw Warr1or, vad har hänt med din prolle?
Iwill KK-266[ Detta Inlägg ändrades av: zputnic den 2001-11-03 00:24 ]
????
ps ni blev ju så egda =P ds...
October 9, 2001
Anti pirat gruppen..... verkar ju inte så positivt, tycker att de inte har rätt å springa in på ett lan å glo på allas privata datorer, ännu mer olagligt är det nog att klä ut "spioner" som e med på lanet som en vanlig person.
Men efter att de har hittat bevis så har de ju rätt att åklaga den skyldiga....
men men....
ps.Du får får fixa lokalen i studifrämjandet till den 16:de... så kankse vi kan ha ett lite större lan där? j**la erik har ju åsså beställt en 1800+ nu ju! fuck asså.ds
/johan
September 14, 2001
ZZZZZzzzzzzZZZZZZZzzzzzz
vadå antipiratgrupp?
vem vad hur varför? vad hade de tänkt göra då?
pirat och inte pirat, jag får väll erkänna att jag har lite origianl titlar på min HDD, som HL, Q3, RA, C&C, sånna titlar som man vill stödja! men win2k har jag väll samma som halva landet skulle jag tro.
det handlar om att lägga sina kulor på rätt grejer.
1 Guest(s)