July 3, 2001
kolla källan efter "hidden" värden.
August 28, 2004
=JoNaZ= wrote: http://www.rixtelecom.se
kolla källan efter "hidden" värden.
Tack så mycket.
May 9, 2001
Antar att det är meter det handlar om? 3093 fick jag.
Det är så irriterande, jag har ju Telia som leverantör för bredband.
De har ju en tjänst där man kan få digital-tv via bredbandet.
Men när jag kollar om jag kan få det så säger sidan att jag bor för långt från telestationen.
Nu vet jag hur långt. Men jag kan ha deras 8 Mbit tjänst i alla fall.
Jag kan nämligen inte få digital-tv via kabel-tv nätet nämligen.
January 19, 2003
rsastin wrote: Antar att det är meter det handlar om? 3093 fick jag.
Det är så irriterande, jag har ju Telia som leverantör för bredband.
De har ju en tjänst där man kan få digital-tv via bredbandet.
Men när jag kollar om jag kan få det så säger sidan att jag bor för långt från telestationen.
Nu vet jag hur långt. Men jag kan ha deras 8 Mbit tjänst i alla fall.
Jag kan nämligen inte få digital-tv via kabel-tv nätet nämligen.
Så här står det på telias hemsida
Telia.se wrote:
Har du hastigheten upp till 2 Mbit/s eller upp till 8 Mbit/s och bor mer än ca 1,5 km från telestationen kan du i vissa fall uppleva att surfhastigheten på datorn bli lägre än normalt när du använder Telia Digital-tv samtidigt som du surfar.
Sandviken skall även vara en ort utbyggd för Digital-TV
May 9, 2001
Kopierat när jag kört deras test om jag kan beställa eller inte:
Du kan inte beställa Telia Digital-tv.
Telia Digital-tv kan tyvärr inte beställas till abonnemanget du har angett (***-******).
Det beror på att avståndet till telestationen med aktuell leveransgräns för Telia Digital-tv är för långt.
Telia bygger kontinuerligt ut täckningen för Telia Digital-tv. På http://www.telia.se/tv finns alltid aktuell information.
Jo, jag vet att man kan få det här i Sandviken. Just därför jag testade.
September 1, 2002
mIIIke wrote: [quote=Dinos]Jag fatta rinte hur ni ser avståndet... jag harkollat i källan ett par ggr nu men hittar inget.
Du gick in på privat > bredband > sök om du kan få bredband, sen skrivit in telefonnummer och postnummer?
Tack nu hittade jag!
4040m ... stööön.
August 1, 2001
Rille____86 wrote:
men förstår ändå inte att det är så långt för telefonstationen är mindre än 30 meter från huset...
så du såg att just din telekabel tog"fågelvägen" till stationen? en direkt dragning?
och detta värde är dessutom en "uppskattad" längd beroende på dämpningen av singalen som översätts till en längd
1 Guest(s)