May 23, 2001
Sen när du kommit igång me ditt lagliga tankande av Linux isos från http://ftp.sunet.se så kan du kolla med ett program som heter DU-Meter hur mycket du laddat ner och skickat under en dag, en vecka och en månad sen så även totalt. Sen har den natuligtvis vad som går in/ut genom din dator ju nu oxo! Programmet hittar du på http://dumeter.com
October 28, 2002
gjorde d där testet nu, fattar inte vad grejjerna betyder:
"Högsta uppnådda hastighet"
TCP Sändning:619.95
TCP Mottagning:446,04
UDP Sändning:678,18
IDP Mottagning591,80
samtliga e i kbit/S
sen står det "tillgänglig bandbredd": TCP/UDP i % Sändning: 91,4% Mottagning 75,5%
Bra/dåligt/ok??? jag har Sprays 0,512 kbps ADSL med 100mbit nätverks kort, bärbar data så d e ett sånt externt man trycker in, ett Zyxel ethernet modem har jag också....
e allt som d ska lr??
sen, har tankat lite grejjer, det typ räknar upp från 10kbps o stannar vod 30 o håller sig där, men jag kan tanka två filer i 30??? d e samma sak när jag tankar från polare....helt cp!!
September 20, 2001
Newbie2K wrote: Bra/dåligt/ok??? jag har Sprays 0,512 kbps ADSL med 100mbit nätverks kort, bärbar data så d e ett sånt externt man trycker in, ett Zyxel ethernet modem har jag också....
0,512kbps? Inte illa! Vad får du betala för 512 bits/s eller 64 byte/s? 😉 Skojja bara... Du menar förhoppningsvis 0,512mbit eller 512 kbit... 🙂
100mbit kort är lite overkill för adsl, men det funkar självklart...
October 4, 2002
Hub wrote: [quote=Newbie2K]Bra/dåligt/ok??? jag har Sprays 0,512 kbps ADSL med 100mbit nätverks kort, bärbar data så d e ett sånt externt man trycker in, ett Zyxel ethernet modem har jag också....
0,512kbps? Inte illa! Vad får du betala för 512 bits/s eller 64 byte/s? 😉 Skojja bara... Du menar förhoppningsvis 0,512mbit eller 512 kbit... 🙂
100mbit kort är lite overkill för adsl, men det funkar självklart...
Du skriver ju själv i signaturen att "640K ought to be enough for anybody." Vi har ju nästan det
October 4, 2002
Newbie2K wrote: Spray ADSL 0,512 typ kbit??? inte vet jag, sämsta adsl man kan ha iaf..!! betalar 300 månad och 700 anslutning me ethernet modem kablar o all skit som behövs....
så linan e som den ska lr??
Tror inte att du kan få billigare ADSL... (jag har Telia bara för att jag får det subventionerat...)
1 Guest(s)