February 1, 2002
Sen jag bytte till 8mbit så har nätet tvärdött lite då och då... 🙁
DSL lampan på modemet slutar lysa men efter 5min så börjar den lysa igen och nätet funkar..
Förjäkla irriterande!
Jag ringde telia och han fatta nada så han skulle skicka mail till nån som skulle ringa mig sen, och när det blir vet man ju aldrig 🙁
Har 1500m till telestation och ett 3 år gammalt Nokia modem..
Börjar nästan tro att det inte pallar med 8mbit...
Nån som råkat ut för samma?
January 19, 2003
Samma sak hände mig när jag bytte till "telia 8000". Jag satt också med ett tre år gammalt Nokiamodem. Det var så frustrerande att se DSL-lampan slockna då och då. 🙂
Iaf, jag bytte till ett Zyxel Prestige 645MP och jag har inte tappat sync en gång sedan dess. Stabilt som berget nu i två månader.
*Knackar i bordet* 8)
Modemet hittar du under "produkter och tjänster" på telia.se/privat. 695 kr tror jag det kostar och det kan vara värt det. 😀
February 1, 2002
korda wrote: Samma sak hände mig när jag bytte till "telia 8000". Jag satt också med ett tre år gammalt Nokiamodem. Det var så frustrerande att se DSL-lampan slockna då och då. 🙂
Iaf, jag bytte till ett Zyxel Prestige 645MP och jag har inte tappat sync en gång sedan dess. Stabilt som berget nu i två månader.
*Knackar i bordet* 8)Modemet hittar du under "produkter och tjänster" på telia.se/privat. 695 kr tror jag det kostar och det kan vara värt det. 😀
tackar! 😀
February 1, 2004
Jag har samma problem!!!
Läs här...
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
TELIA é FELIA
1 Guest(s)