December 7, 2002
se till att det sitter på det första telejacket först... alltså ingen telefon emellan utan först adsl proppen å efter det kan du ha vad du vill, men det är viktigt att det sitter först... kontrollera också att stiften i proppen sitter rätt, för en kompis till mig han öppnade sin å då ramlade allting ut å sen fick han inte ihop det ordentligt å då blev det konstig, han kom ut på internet men telefonen funka inte å massa andra konstiga saker....
October 26, 2002
är du säker på att det inte är nån telefon slad som är koppad direkt till kontakten alltså utan nån kontakt utan bara en slad in bakom kontaken...
ps. jag fattar om ingen förstår vad jag har skrivit här för det är sämst förklarat men jag vet inte hur jag ska förklara det...
January 6, 2003
chippen wrote: är du säker på att det inte är nån telefon slad som är koppad direkt till kontakten alltså utan nån kontakt utan bara en slad in bakom kontaken...
ps. jag fattar om ingen förstår vad jag har skrivit här för det är sämst förklarat men jag vet inte hur jag ska förklara det...
word 🙄 fattar inte vad du menar men tack för försök till hjälp iaf
April 10, 2001
Beorn wrote: Samma för mig, fast inte hela tiden.
Det går att ringa och så.
Jag är helt säker på att det är vårat första jack
för vårat larm är kopplat dit och det ska vara i första jacket.
Man får väll skylla på Felia :arg:
Dock skall ADSL proppen sitta före larmet. alltså larmproppen sätts in i adsl proppen. Kopplade med larmet först tidigare, och då visade det sig att larmet inte fick kontakt med centralen så länge man surfade . Kör man då med router så "surfar man ju jämt" så det var bara att byta plats på propparna.
1 Guest(s)