July 14, 2004
Har ett jobbigt problem jag dårå. Mitt internet bara "dör" då och då, blir t.ex dissad från irc och andra internetrelaterade saker stängs av. Allt flyter därefter på än 10s senare. Har testat sasser removal och blaster removal, har även formaterat min c: partition utan resulatat. Nån som har någon idé om vad problemet kan vara??
September 18, 2002
Jag har samma problem här med mitt iStream. jag har kommit på att det är när den byter ip som det knäppar sig. Jag har ringt supporten, dom har skickat ut en gubbe hit två gånger, och han säger att allting är helt på deras sida, det som ska göras nu är att mitt modem ska iväg till dom så dom får kolla upp det, vilket jag inte är så pigg på för då är man ju utan internet i en hel evighet, vilket är mindre kul. -morra-
February 16, 2004
f_r_e_d_d_e wrote: Jag har samma problem här med mitt iStream. jag har kommit på att det är när den byter ip som det knäppar sig. Jag har ringt supporten, dom har skickat ut en gubbe hit två gånger, och han säger att allting är helt på deras sida, det som ska göras nu är att mitt modem ska iväg till dom så dom får kolla upp det, vilket jag inte är så pigg på för då är man ju utan internet i en hel evighet, vilket är mindre kul. -morra-
Men sluta klaga och behåll ditt problem då om du inte vill de ska titta på modemet.
1 Guest(s)