May 19, 2003
BloodMan wrote: Microsoft ett av världens rikaste företag och med alla resurser de har kan de fan inte ens hålla igång en tjänst som messenger, ska man skratta eller gråta ?
Ja, så sant så. Att dom inte ens ger oss en förklaring på vad som hänt och när det beräknas vara igång igen är ju dåligt av dom.
March 27, 2003
BloodMan wrote: Microsoft ett av världens rikaste företag och med alla resurser de har kan de fan inte ens hålla igång en tjänst som messenger, ska man skratta eller gråta ?
Tänkvärt. ICQ har inte varit nere sedan 1994 vad jag vet.
Jag började ana att nått var galet när alla mina polare loggade ut i samma sekund...
Och mycket riktigt, 2 min senare kastades jag också ut.
May 19, 2003
Adam wrote: [quote=BloodMan]Microsoft ett av världens rikaste företag och med alla resurser de har kan de fan inte ens hålla igång en tjänst som messenger, ska man skratta eller gråta ?
Tänkvärt. ICQ har inte varit nere sedan 1994 vad jag vet.
Jag började ana att nått var galet när alla mina polare loggade ut i samma sekund...
Och mycket riktigt, 2 min senare kastades jag också ut.
Skulle vart skönt om alla jag känner körde ICQ. Finns många fördelar med det. Men tyvärr vet jag inte en enda av mina kompisar som sitter på ICQ, så där sket sig den drömmen 😛
2 Guest(s)