August 27, 2003
Jupp, vi kommer att vara där, Bigger and badder than ever before ;P. Vi kommer slå upp ett bås där ni kan hälsa på oss och kanske sitta och diskutera livets väsentligheter tillsammans med oss, eller varför inte vara vara med i en kul tävling? Hursomhelst, jag och mina vänner på redaktionen skulle tycka att det var ytterst tufft om alla sköna forumiter kunde gadda ihop sig och sitta på samma ställe (jag vill se NH-banners i skyarna! )
[Image Can Not Be Found]
Vi kommer återigen (med 99% säkerhet) sitta där vi satt förra året. Det är inte helt spikat än då DH-crew inte riktigt dratt igång med topografin än. Hursomhelst, det vore smartas om ni satte er på rad E8. Varför? Jo för om ni sitter på E7 så blir det ett konstant springade bakom ryggen på er och jag trivs in i den situationen när det strömmar folk bakom en. Samma sak gäller på E9, där är det också mycket spring. Så om ni är smarta så sätter ni er på E8.
(jag kommer givetvis inte tolerera att någon från NH sätter sig på annan plats än tillsammans med alla andra sötisar ;))
August 27, 2003
Ctrl wrote: Wohooo!.. yez plz!.. har dock lite problem med den där såkallade frakten av biologiskt
matrial upp till Elmia för tillfället. Hoppas det löser sig dock.
Jag har bil och kraffs men jag tar faktiskt hellre bussen. Dels är det skönt att slippa oroa sig för att bilen ska bli thrashad på parkeringen men most of all är det billigt!. Jag betalade 230 riksdaler för resan ner. Det var mellan Västerås och Jönköping så det är ju trots allt ett dussinet mil.
August 27, 2003
CasO wrote: ahh vet inte om jag ska dit iår... är rätt sugen på de, men är det värt de?
Lätt att det är värt det, du får känna på crew i 3D (om du betalar rätt förståss)
Glöm inte att VIP-biljetter släpps inatt. Men jag kan inte påstå att det är lönt att köpa VIP då det är onödigt dyrt. med 1500 platser mer än förra året borde det inte vara svårt att få plats. Många vill säkert vara i nya salen nu också vilket gör det lättare att boka platser uppe vid oss då vi är i gamla salen.
November 6, 2001
Hugge wrote: [quote=Shlumpen]Måste tyvärr sitta med resten av Game Crew, men jag ska försöka hälsa på borta hos er så mycket jag kan 🙂
Du var ju inte hos oss en endaste gång i somras, jäkla fegis. Sitta och svettas med StarCraft eliten kan inte vara så roligt.
Jag kan väl inte rå för att jag är blyg som en sork och allmänt asocial i 3D :C
Du anar inte vilken viljestyrka det krävde sför att gå upp och snacka ett par meningar med UndaC och spela lite Bunguru 🙁
March 10, 2003
Gil_galad wrote: jag och ett antal kompisar kommer dit 🙂
vi kan säkert sitta däruppe även om inte alla råkar vara så überaktiva på nh 🙂btw, vem ska man pma till om man vill byta nick?
Skiroy eller Coore
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
4 Guest(s)