April 10, 2001
Har för övrigt lite plats i bilen TILL DH från Sthlm på fredag. Tillbakaresan kan bli knepigare, kan ev trycka in en pers , då Kåre med nån manlig KK skall åka med tillbaka till Linköping. Men om det är nån som är intresserad så avgår resan ca 17:15 från Solna på fredag. Bara hojta till.
April 20, 2002
mmm vad jag ser fram emot det nu....fastän jag inte tar med datorn. Kanske åker hem och hämtar den nån gång under dagarna men det får vi se.
Ska i första hand gå och tracka så mycket folk jag kan på alla möjliga sätt.
Känns skönt att jag vann en datorplats så jag slipper betala för varje dygn jag kommer dit...:D
Nu behöver man ju bara visa upp åkbandet så släpper de in en när man än väljer att dyka upp...höhö
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 27, 2003
http://www.dreamhack.se/dhw04/.....004-11-20/
Lite bilder från uppbyggnaden
http://www.dreamhack.se/dhw04/.....24.se.html
webbkamerorna
April 20, 2002
DiDi wrote: "åkbandet" 😀
Ja det är väl ett åkband man får? Så man kan åka karusellen där inne? Det räknar jag starkt med!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 4, 2001
Metz wrote: sådär då då vare klart man sitter på rad 22 plats 86
så nu jag ska mysa med coore o alla frivilliga nhareman fyllde i t-shirt size får man dh t-shirts lr när man köper biljett menar jag då 🙄
ooh.. ska jag springa iväg och olla den stolen på onsdag.... 😛
April 20, 2002
Får alla som tagit emot biljett fylla i t-shirtstorlek eller BARA de som tagit emot VIP-biljett?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 27, 2003
Coore wrote: [quote=Metz]coore du vet att jag kommer att hämnas på dig när du somnat 😛
Du får gärna försöka... jag sover i en stuga vi har hyrt.... 8)
Och jag sover i samma stuga så att smuggla in Metz så han kan utöva lite Djungelns Lag på dig ska inte vara några problem.
April 20, 2002
hehe
sover ni inte på hotellet i år? 😛
Själv kommer jag sussa i egen säng och där kommer ingen in utan murbräcka.
Kan vi inte ha en riktig myshörna för oss från NH?
Med goa mjuka kuddar man kan ligga på och ett par lugna sköna mysfilmer som Resident Evil, Total Recall o Pirates of Silicon Valley?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
3 Guest(s)