August 27, 2003
Tintin wrote: hehe
sover ni inte på hotellet i år? 😛Själv kommer jag sussa i egen säng och där kommer ingen in utan murbräcka.
Kan vi inte ha en riktig myshörna för oss från NH?
Med goa mjuka kuddar man kan ligga på och ett par lugna sköna mysfilmer som Resident Evil, Total Recall o Pirates of Silicon Valley?
Duger xbox, projektor, nfsu2 och jag i lättklädda lankläder? kanske en jolt också om man har tur.
September 12, 2001
Hugge wrote: [quote=Tintin]hehe
sover ni inte på hotellet i år? 😛Själv kommer jag sussa i egen säng och där kommer ingen in utan murbräcka.
Med goa mjuka kuddar man kan ligga på och ett par lugna sköna mysfilmer som Resident Evil, Total Recall o Pirates of Silicon Valley?
Duger xbox, projektor, nfsu2 och jag i lättklädda lankläder? kanske en jolt också om man har tur.
Du glömde kärnans kladdande också . 😀
April 20, 2002
Hugge wrote: [quote=Tintin]hehe
mm...fuktas i munnen bara jag tänker på det...:D
String också hoppas jag?
Och självklart förväntar jag mig att Coore ska vara där och pilla lite med.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 27, 2003
DiDi wrote: [quote=Hugge]Duger xbox, projektor, nfsu2 och jag i lättklädda lankläder? kanske en jolt också om man har tur.
Nä!
Vill ha Burnout 3 och en mer än "lättklädd" hugge 🙂
Burnout3 kommer att finnas där också. Och "lättklädd" hugge kan vi fixa sen när ingen ser 🙂
November 16, 2002
Hugge wrote: [quote=Coore][quote=Metz]coore du vet att jag kommer att hämnas på dig när du somnat 😛
Du får gärna försöka... jag sover i en stuga vi har hyrt.... 8)
Och jag sover i samma stuga så att smuggla in Metz så han kan utöva lite Djungelns Lag på dig ska inte vara några problem.
Muahahaha vad säger du nu då kåår snuttefilten its not how many u know that counts its who you know 🙄
ses där om ett tag
August 20, 2001
skiroy wrote: [quote=hallon]jag kan inte sova!! :cy:
Är du så het över DH ? 😀
Tror han legat och tänkt på mig och kåtat upp sig 🙂
fastbullit wrote: jag funderar på att montera ner hela min dator, ta en stor bag med skiten i sen åka upp så hugge och ni andra får något att göra [Image Can Not Be Found]
Jag vet inte hur du tänkt dig, men jag ska i alla fall kunna använda min dator på DH :bgrin:
April 20, 2002
Coore wrote: Jag kommer helt klart vara där Tintin!
Om 19h är jag på plats... härligt ska det bli...
Ja jag tittar förbi på Torsdag och hämtar åkbandet och kommer och hälsar er välkomna till stora Jkpg.
Sen bär det iväg på Koncert och 'kanske' krogen senare på kvällen annars tittar jag nog upp igen på natten.
Fan morsan drar med mig på några "Refreshments" som jag inte alls vet hurdan musik de spelar 😮
Tänk om man bara avskyr det, vad säger man då till lilla, gamla mor???
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 20, 2001
Tintin wrote: [quote=Coore]Jag kommer helt klart vara där Tintin!
Om 19h är jag på plats... härligt ska det bli...
Ja jag tittar förbi på Torsdag och hämtar åkbandet och kommer och hälsar er välkomna till stora Jkpg.
Sen bär det iväg på Koncert och 'kanske' krogen senare på kvällen annars tittar jag nog upp igen på natten.
Fan morsan drar med mig på några "Refreshments" som jag inte alls vet hurdan musik de spelar 😮
Tänk om man bara avskyr det, vad säger man då till lilla, gamla mor???
"Nja, det gick att lyssna på med den är inte min typ av musik"
September 28, 2003
DiDi wrote: [quote=fastbullit]jag funderar på att montera ner hela min dator, ta en stor bag med skiten i sen åka upp så hugge och ni andra får något att göra [Image Can Not Be Found]
Jag vet inte hur du tänkt dig, men jag ska i alla fall kunna använda min dator på DH :bgrin:
mm det hade jag också tänkt.. om jag haft datorplats dvs 🙁
August 27, 2003
DiDi wrote: Jag vet att visa personer från NH är på plats, så posta lite pre-dh bilder 🙂
Vi är där ja, men vi har jävla strul med internet och strömmen. Har lånat en dator från nån gamer och har snott internetplats från Jönköpings högskola. Vi får in ström och nät till ungefär 09:00 idag. Om inte wingdings hade lagt sin kamera i sovsäcken han sover i så skulle vi ha lite DH-bilder att visa.
Jag har ollat in didis och steels plats btw 🙂
4 Guest(s)