August 27, 2003
kickass, nu är vi på gång 🙂
ström och nät är i båset. Jag, nostra delph1 och coore sitter för närvarande och trivs på 4gbit. De andra ligger och sover i en stuga. Dock har vi massor kvar att göra på båset, vi har inte alla grejer än som behövs.
Bävar inför stressen när folket kommer om en 30 minuter. Bilder kommer strax.
December 15, 2002
Sådärja, nu har man kommit fram (dock så var det typ 2 timmar sen;)) jag var och kollade i erat bås lite förut där det satt 3 snubbar och lirade cs (!) 😀
jag som trodde att NH-crew ogillade cs starkt 😉 Om jag inte misstar mig så var en av de tre killarna UndaC 🙂
Har också sett Coore och Hugge, dom satt och skalade kablar 😉
April 20, 2002
hehe tråkigt att folk blir så arga på en när man raglar omkring mellan datorer och råkar slå ner saker runt sig...:D
Men jag ska se vad jag kan göra ikväll när jag varit på krogen! Kanske blir lapdance för NH-folket, vem vet?
Är det förresten kö för att få åkbandet?
Orkar ju inte stå i kö bara för ett litet snöre.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 27, 2003
fastbullit wrote: haha, fyfan va mkt folk som vill utnyttja er på supporten (according to frodo) hade jag vart er hade jag struntat i det och spelat ist. så kanske fler kunde lära sej själva
btw: jag kanske kommer upp via tåg på lördag och tittar på när ni svettas 🙂
Vad jag förstått så har det varit "Delph1 gråter över att Asetek inte kan skriva ordentliga manualer till sina Vapochills" större delen av dagen 😛
//Andreas
April 20, 2002
Jag var också där en runda igår kväll.
Såg inte en enda med NH-tröja eller någon som jag kände igen så jag vågade inte gå fram o hälsa
Men jag lär komma någon gång på Lördag och då får ni se till att vara där!
Kan hända att jag såg hugge swisha förbi snabbt när jag stod hos en kompis men jag såg inte riktigt vad det stod på hans rygg.
Slänger upp en bild så i alla fall NI vet hur jag ser ut...:D
[Image Can Not Be Found]
Om ni ser en vilsen själ som ser ut så här stå förvirrad och rädd vid båset är det förmodligen jag som hoppas på att bli upptäckt...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Damn jag som trodde jag VAR han 8)
Nä jag ser väl inte så gammal ut precis va?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
3 Guest(s)