August 27, 2003
Jaha? Vilka har fått tag på biljetter nudå? vore kul om vi kunde göra en karta över vart alla NHare sitter. Om någon känner sig lite het på programmering så vore ju ett litet program eller script bra som man kunde skriva in sitt namn och plats, och kanske ICQ nummer eller någonting. Jag står för webhosting om någon känner sig manad att göra nått söt, karta finns ju i första inlägget och den nya kartan med de nya platserna finns att hämta på dreamhacks biljettbokningssida.
November 27, 2003
Hugge wrote: Jag har bil och kraffs men jag tar faktiskt hellre bussen. Dels är det skönt att slippa oroa sig för att bilen ska bli thrashad på parkeringen men most of all är det billigt!. Jag betalade 230 riksdaler för resan ner. Det var mellan Västerås och Jönköping så det är ju trots allt ett dussinet mil.
En oförglömlig resa :heart: Synd att vi kan göra om det i år
Får se om jag kan komma överhuvudtaget. DH klashar lite illa med min organiska kemi-kursen
//Andreas
December 10, 2002
Såja, då är allt klart utom betalningen .. dock så undrar jag om det är någon från Karlskrona/Blekinge-området som har plats till DH ? Tror inte att jag har skjuts dit... någon ?
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
January 12, 2004
dest wrote: Såja, då är allt klart utom betalningen .. dock så undrar jag om det är någon från Karlskrona/Blekinge-området som har plats till DH ? Tror inte att jag har skjuts dit... någon ?
jag ska eventuellt MYCKET preliminärt iväg, då blir det ford fiesta ifrån karlstad, så i sådana fall har jag *EN* plats i bilen 😉 så vågar du dig på att lifta med en go å gla karlstadsbo så pm:a mig, så hör jag av mig om jag ska iväg 🙂
September 20, 2003
Hugge wrote: Det är PCAction.se som kommer att sälja grejer där, det är okej priser men de har bara standardgrejer med sig. Dvsa det som kan gå sönder och de som säljer absolut mest. Så att hitta några special-ram minnen är bara att glömma. Jag köpte ett par hårddiskar till bra pris där förra året så det är väl okej priser, de har några lockprodukter. Även colorcase var där i somras och sålde massa fula blinkade grejer 😀
Förra året hade vi medströms dataförlag bredvid oss (pcgamer, mikrodatorn osv) Vet inte hur det blir detta året men.
Swec var en bit ifrån oss.
Jag såg PCGamers chefsredaktör IRL! 😀
August 27, 2003
Wingdings wrote: [quote=Hugge]Det är PCAction.se som kommer att sälja grejer där, det är okej priser men de har bara standardgrejer med sig. Dvsa det som kan gå sönder och de som säljer absolut mest. Så att hitta några special-ram minnen är bara att glömma. Jag köpte ett par hårddiskar till bra pris där förra året så det är väl okej priser, de har några lockprodukter. Även colorcase var där i somras och sålde massa fula blinkade grejer 😀
Förra året hade vi medströms dataförlag bredvid oss (pcgamer, mikrodatorn osv) Vet inte hur det blir detta året men.
Swec var en bit ifrån oss.
Jag såg PCGamers chefsredaktör IRL! 😀
Wow, jag tog på NordicHardwares chefredaktör och smekte han på Quake. Är inte det mer respekt så säg? 😀
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=Hugge]Wow, jag tog på NordicHardwares chefredaktör och smekte han på Quake. Är inte det mer respekt så säg? 😀
Gjorde inte vi alla i crew det? :heart:
//Andreas
Nej usch och fy...det gjorde inte jag inte.
Jag passade däremot på att slänga ett gäng pikar...det fick räcka så bra så. 🙂
July 10, 2003
btw, ni som var där i somras: http://www.adsl-max.tk/ :bgrin:
Hemska minnen? 😀
August 27, 2003
SoulBurn wrote: btw, ni som var där i somras: http://www.adsl-max.tk/ :bgrin:
Hemska minnen? 😀
:cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: AHHH, jag som gått på terapi för att glömma den där reklamen
tack SoulBurn, nu måste jag tillbaka i krisgruppen 👿
August 20, 2001
Hugge wrote: [quote=SoulBurn]btw, ni som var där i somras: http://www.adsl-max.tk/ :bgrin:
Hemska minnen? 😀
:cy: :cy: :cy: :cy: :cy: :cy: AHHH, jag som gått på terapi för att glömma den där reklamen
tack SoulBurn, nu måste jag tillbaka i krisgruppen 👿
Det är ju Pluxus - Djurens Kavalkad... Den låten är ju skön 😀
Föresten, hade vi fått upp någron platsregistrering?
3 Guest(s)