March 10, 2003
Coore> skall jag ta med en vinkelslip så du kan slipa på Raidmax lådorna ?
Sandpapper brukar också fungera bra.. låter mindre med.
Kommer nog hälsa på lite då och då i eran hörna då jag inte lirar spel med polarna.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 20, 2001
Extatic wrote: Jag kommer bli helt tokig ifall dom spelar den där j**la låten igen, jag hatar den verkligen 👿
det mest störande är ju de som inte kan stå emot grupptrycket och ge fan i att klappa händerna....
Ser du mig klappa med händerna så är det för att låten är bra... 😀
August 20, 2001
Jingizu wrote: jo den låten har man ju hört några gånger 🙂 myspys på hög nivå med pluxus 🙂 även om agent tanget är en bättre låt e djurens kavalkad inte dum den heller 🙂
Hej! En annan pluxus-omtyckare 🙂
Jo Agent Tangent är en skön låt... De har många riktiga myslåtar, tex Den Mörka Stjärnan...
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=Hugge]Wow, jag tog på NordicHardwares chefredaktör och smekte han på Quake. Är inte det mer respekt så säg? 😀
Gjorde inte vi alla i crew det? :heart:
//Andreas
Nej usch och fy...det gjorde inte jag inte.
Jag passade däremot på att slänga ett gäng pikar...det fick räcka så bra så. 🙂
😀
Ska bli kul att stå och hänga över ett bord med en mejsel i ena näven, lödtång i den andra och kylpasta överallt på händerna i 72h igen 😀
//Andreas
August 27, 2003
ExTasy^ wrote: Någon som ska sitta i garaget? 😛
Går det ens att boka där än? jag vetifan vad som ska hända med de platserna, om de släpper bokningen där när det är fullt i stora hallen eller så ska de ha gamla sovsalen till platser för de som köper biljetter där, vad vet jag.
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1]Ska bli kul att stå och hänga över ett bord med en mejsel i ena näven, lödtång i den andra och kylpasta överallt på händerna i 72h igen
//Andreas
Nej...du har missat poängen med lan.
Det är mycket roligare att dissa och pika kärnan under DH. 😀
Kanske ska ta med en solstol istället och bara sitta och titta på när han och Hugge jobbar 8) Vore fasiken härligt!
//Andreas
November 6, 2001
Hugge wrote: [quote=ExTasy^]Någon som ska sitta i garaget? 😛
Går det ens att boka där än? jag vetifan vad som ska hända med de platserna, om de släpper bokningen där när det är fullt i stora hallen eller så ska de ha gamla sovsalen till platser för de som köper biljetter där, vad vet jag.
Helt korrekt.
November 27, 2003
phantom wrote: blev rad c3 i c hallen. men men. får väl komma bort å smiska er lite iaf.
Kom och känn dig som hemma 😉 Kan ta med en extra solstol åt dig 😉 Vi behöver fler "baksäteschafförer" till Coore mekande 8)
Du får ta och maila/pma skiroy eller någon annan så dom ändrar din titel också 😉
//Andreas
4 Guest(s)