November 16, 2002
men seriöst det känns lite fånigt att glida fram o BAh -"tja det är ju jag som är metz ju ffs känner ni inte igen mig"
jag är social när jag väl känner nån, men när man inte känner folk utan bara har pratat på msn o forum så är det lätt att det blir pinsamt och att man bara stå där o -"Jahapp"
October 16, 2003
Ctrl wrote: Lungt, ni kommer känna igen mig på min ID bricka som hänger runt halsen.
har du ingen NH tröja med nick då asså?
jag kommer ta min t-shirt iaf...
och ni kan lita på att jag kommer o hälsar på er, men i år har jag ju tappat allt hår så ni som jag hälsade på i somras kommer nog inte känna igen mig...
November 16, 2002
Coore wrote: Vafan, jag känner igen dig vet du...
Har ju kort på dig.. 😉
Det är iof sant men känslan av pinsamhet kvarstår endå o jag kommer knappt ihåg hur du ser ut (har ingen bild på dig =),
va o kollade i nh båset efter dig i somras men hittade inte dig då (var bara där o dumpa bror min för att sedan åka tillbaka till lumpen, hajja att det sög)
January 4, 2001
Metz wrote: [quote=Coore]Vafan, jag känner igen dig vet du...
Har ju kort på dig.. 😉
Det är iof sant men känslan av pinsamhet kvarstår endå o jag kommer knappt ihåg hur du ser ut (har ingen bild på dig =),
va o kollade i nh båset efter dig i somras men hittade inte dig då (var bara där o dumpa bror min för att sedan åka tillbaka till lumpen, hajja att det sög)
Så du var där en sväng i somras? det var som fasen.. jag var på DH då, men då missade vi nog varandra.. :/
ÄÄhh.. du känner allt igen mig... det löser sig.. 🙂
January 4, 2001
AMD_RULEZ wrote: Jag får lite gay-associationer av topicen...:)
Jo, men det är ungefär som jag är med datorer. Om någon tex nämner kärnor så tänker jag med en gång på Linux.
Så ifall man är/gillar något mycket, så är det lätt att tänka på det när någon pratar om något helt annat.
February 12, 2003
Coore wrote: [quote=AMD_RULEZ]Jag får lite gay-associationer av topicen...:)
Jo, men det är ungefär som jag är med datorer. Om någon tex nämner kärnor så tänker jag med en gång på Linux.
Så ifall man är/gillar något mycket, så är det lätt att tänka på det när någon pratar om något helt annat.
Naaw, that's too cute... Vill du ligga med mig? :bgrin:
October 25, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]Jag får lite gay-associationer av topicen...:)
Fan coore, du tar mitt ragg! 👿
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]Jag får lite gay-associationer av topicen...:)
Inte för att göra dig besviken, men det är Kååår jag vill ha.
Nej, nu var jag elak... Det var bara en natt... Det betydde ingenting. 🙂
För att vara liiiite ontopic: Till DHS -05 ska jag ta mig. Kvadd skulle hämta mig, eventuellt tindy.
January 4, 2001
Tindy wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Coore][quote=AMD_RULEZ]Jag får lite gay-associationer av topicen...:)
oroa dig inte, jag har ingen lust att åka fast för barnarov...
1 Guest(s)