November 26, 2002
Hugge wrote: [quote=DiDi]Angående ingenting... Tror ni de blir sura om man plockar med sig en tv-antenn?
Nej, sålänge den inte stör eller på nått sätt är farlig eller drar mer ström än 275Watt så ska det vara lugnt.
Sålänge den inte är tre meter lång är det nog inga problem de enda du täcker bigscreen för lär väl bli NH-montern och de är djupt försjunkna i sina ICQ/MSN/IRC-sessioner så de märker inget :bgrin:
November 16, 2002
Nån som förrresten vet vart man kan få tag på sånna här gula små öronpluggar(ak5-propp), lär behövas på dh när man ska sova med tanke på all underbar c64 o nintendo musik dem spelar på de enorma högtalarna, har lärt mig att sova med sånna i lumpen, inte så kul med 25 snarkande lökar i samma tält 😀
March 10, 2003
De flesta järnhandlar eller typ lantmännen/granngården har det.
Brukar själv ta med en påse ifrån jobbet med ett antal i.
Dessutom är sovhallen bra belägen längre bort i år. Dock kanske du tänkt
tatuera in "ertufvjdshlvkf" i pannan ?? 😀
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 27, 2003
DiDi wrote: Det är väl inte ens tillåtet?
Du får sova på tangentbordet men du får inte sova på golvet inne i lokalen och inte heller sova under din datorplats. Då kommer Security-tjejerna och väcker dig med en gigantisk megafon 🙂 lagom kul när man tar sin välförtjänta skönhetssömn.
August 20, 2001
Hugge wrote: [quote=DiDi]Det är väl inte ens tillåtet?
Du får sova på tangentbordet men du får inte sova på golvet inne i lokalen och inte heller sova under din datorplats. Då kommer Security-tjejerna och väcker dig med en gigantisk megafon 🙂 lagom kul när man tar sin välförtjänta skönhetssömn.
Är det snygga tjejer, så kanske man får "nyvaken-spasmer" 🙂
August 27, 2003
DiDi wrote: [quote=Hugge][quote=DiDi]Det är väl inte ens tillåtet?
Är det snygga tjejer, så kanske man får "nyvaken-spasmer" 🙂
Vissa ser väl okej ut 🙂
jag visade ju dig några pumor på IRC igår 😉
April 20, 2002
Hmm...jag har vunnit en biljett men har beslutsångerst om jag ska dit eller inte.
Känns jobbigt att dra med datorn och skärmen är dålig. Mörk som fan och går lite åt det röda hållet.
Sitter just nu och tittar på platserna och förstår inte riktigt färgerna. Rött är upptagna platser och blått är lediga men de vita då?!? 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 6, 2001
Tintin wrote: Hmm...jag har vunnit en biljett men har beslutsångerst om jag ska dit eller inte.
Känns jobbigt att dra med datorn och skärmen är dålig. Mörk som fan och går lite åt det röda hållet.
Sitter just nu och tittar på platserna och förstår inte riktigt färgerna. Rött är upptagna platser och blått är lediga men de vita då?!? 😛
De vita är rader som inte öppnats, och går således inte att boka.
April 20, 2002
mm antog det var något sådant.
Skulle ju vara trevligt att ha en egen plats mitt i det....helt utan folk runt sig...:D Gillar inte att det är så trångt för grejerna och benen, man vill ju bre ut sig ordentligt och sträcka på sig efter ett par timmar.
Funderar på att bara gå dit första dagen utan datorn och få ett band för att sedan gå dit när jag känner för det så jag slipper betala entréavgiften när jag ska hälsa på kompisarna.
Men det är klart, har jag tur och vinner en tävling som jag inte anmält mig till och vinner en ny snygg skärm lär jag inte tveka! Då kommer jag garanterat plocka med datorn och sitta där. Det är ju så förbannat kul.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 16, 2002
Fan va störande människan jag ska ha biljetter av vägrar att svara lr nått jag har fått tag på honom två gånger den senaste veckan och båda gångerna har han sagt att han ska ringa mig ett par timmar senare när han vet så jag vet fortfarande inte om jag kommer fett störande jag vet inte ens om det finns lift ner dit längre GRRR
OT: jag sitter i markan på AMF1 stockholm nu o väntar på att få MUCKa inga pinnar bara timmar mao ska bli så underbart skönt 😀
August 27, 2003
Jaha nu börjar det dra ihop sig 🙂
För den som är intresserad så har killarna på lana.nu slängt ihop två webkameror som visar uppbyggnaden av Dreamhack. Dessa sänder live och har för tillfället bara en uppdateringhastighet på 1bild i minuten då techcrew inte fått in fiberanslutningarna än. När DH pågår så kommer det finnas många fler kameror man kan kolla live i, och bara för er forumiter har jag fixat fram en kamera i vårat bås också. Så ni kan vara med oss även fast ni inte är där fysiskt 😉 Observera att då kommer det vara 1 FPS och inte 1 FPM som det är nu
5 Guest(s)