July 1, 2001
Lana utonhus??
Den 2-4 augusti kommer det att vara ett utomhus lan i Halmstad.
Lanet kommer att hållas på Laxön som ligger mitt i nissan...
Vi kommer att sitta och lana på en scen där det finns tak men inga väggar.
Vi har ett ca tak på 100 personer. Inträdet kommer att ligga på ca 100kr.
Intresserad?? skicka ett mail till [email]kaoz@larp.com[/email] och anmäl dig.
Hemsida kommer upp inom kort
[ Detta inlägg ändrat av TiGGr 2001-07-01 21:38 ]
July 1, 2001
Kallt nej det har jag svårt att tro, men det finns ju inget som hindrar om man vill lana i sovsäck eller liknande.
Tanken med lanet är att det ska var mysigt.
Tänk er... en varm sommarkväll på en ö vid nissan, det enda ljud som hörs är surret från era datorer och en och annan dum kommentar om spelet man spelar.
Det börjar kurra i magen så ni plockar fram lite pengar och går över till kiosken för att inhandla något att äta. det kan vara pizza, matlåda eller korv som ni kan grilla i eldstaden som är bara en liten bit från era datorer...
Vill man sova så kan man göra det under bar himmel eller i ett tält som man har slagit upp på ett lämpligt ställe....
För engångs skull ett lan där ingen lär gnälla över att det är för varmt..
Kan det bli mysigare....
December 20, 2000
May 26, 2001
f-n det är ju skitlugnt med den lokalen ju, kanske lite fuktigt och så om det börjar regna men risken är ju lika med noll att man får regn i burken typ..
Vi har stuga i Tylösand typ, men då är jag ju själv där nästan.. och ingen kan köra mig! 🙁
Nån som är villig å hämta mig därifrån, säg till.. kan betala lite bensincash!
June 29, 2001
Kallt kommer det inte bli... de e varmt i halmstad på sommaren..
Å regna gör det väl aaaldrig??? Men, om sådant skulle inträffa, så fäller man bara ner de där vita på sidan, så regnar det inte in.
Ljusstark skärm? Lanar fölk inte i mörka rum?
Har typ aldrig varit på ett ljusstarkt lan..
Å Login... självklart så kan skjuts fixas...
July 1, 2001
Som Prox säger kallt är det inte i Halmstad och om det skulle bli dåligt väder så går det alltid att lösa med vindskydd på sidorna.
Lokalen i sig är stabil...
anmäl er på vår hemsida: http://www.larp.com/kaoz/msl/mys
1 Guest(s)