March 20, 2001
VI var 8pers i en kvarta som klarar typ 30 om man riggar bra.
Vi kastade ut en TP mellan kvartan och närmaste hus sammt band upp den i lykt stolparna.
När vi kört vårat LAN & jag lämnar nyklarna hos världens suraste Gubbe.
Så får jag fetaste utskälningen av han att vi inte han ha sånna här LAN för att alla som bor närmast kommer och klagar.
Då ringde jag till 2 av Dom som bor absolust närmast av alla och frågar vänligt om vi har stört dom eller om dom har hört ljud från oss men båda svarade NEJ.
Vad fan gör man??? (det är Vice Värden på gården jag pratar om)
August 7, 2001
man lanar igen. å ser till att man sköter sig dubbelt så bra som alla andra som har lokalen. första gången jag hade haft lan här, så kom en surkärring å la två a4 med klagomål i brevlåddan. men nu är det ändring på det. å dom tycker typ att det är bra att det lanas, för lokalen blir alltid dubbelt så ren efteråt 🙂
March 20, 2001
On 2001-09-03 22:25, daggerr wrote:
man lanar igen. å ser till att man sköter sig dubbelt så bra som alla andra som har lokalen. första gången jag hade haft lan här, så kom en surkärring å la två a4 med klagomål i brevlåddan. men nu är det ändring på det. å dom tycker typ att det är bra att det lanas, för lokalen blir alltid dubbelt så ren efteråt
ALtså lite svårt att sköta sig bättre än dom andra när lokalen står dom används bara till Årsmätet & mina LAN typ 😀
Nej men altså jag har pratat med dom runt om och dom hörde inget. Möjligt vis dom som tvättade att dom hörde musiken efter som att det e samma lokal. Men vad då ska vi klaga på att vi hörde dom köra centrefugen & tork skåpet då 😕
Plus att den gubben som leker mini boss på gården e en riktig PAIN IN THE ASS person 🙁
March 25, 2001
påminne om när vu hade lan förut. Det var nere i källaren på ett hyreshus. Det var ju sten/cenment väggar elelr vad man ska kalla det. Så vi sa, här kan det ju knappast höras om vi spelar musik. Och han som fixade lokalen (han bor i en lägenhet i det huset) han sa, här kan man spela skithögta det är ändå bara massa döva kärringar som bor här... fast efter 10 spelade vi ingen musik och vi var tysta. men tror du inte vi fick massa klagommål iaf. Redan då på dan var det ner en tjurgubbe och han trodde ju knappt att vi hade tillåtelse för värden att vara där. Så nästan dag blev vi utslängada för "det ahde varit ett j**la liv här". Och vi spelade ju inge högt (han som fixa lokalen, han bruakr ju spela mycket högre i sin lägenhet så man bli lite sur..)
June 28, 2001
Jag har kommit på det! Det måste vara så att gubbar inte tycker om LAN..... frågan är bara varför! Vi blev utkastade från våran lokal för att någon hade varit på övervåningen och "sprungit" fast än att alla perssoner hade varit nere i källaren hela helgen! Vi blev ganska avstängda, men efter ett tag.... när "utredningen" var klar så fick vi vara i lokalen igen! (Han vi lånade lokalen av är en riktig surgubbe! På riktigt!)
August 29, 2001
klockenstein
det är inte den ända lokalen vi blev utslängda i från.
vi blev utslängda ur föreningen huset (seglar skole huset)
för att dom inte hade skrivit upp att dom skulle ha nån ****** grupp samling.
och då blev vi utslängda när det var dom som gjorde fel.
vad tycker ni om det då.
våran komun gillar inte oss.
1 Guest(s)