July 27, 2002
Planerad driftstörning Stockholm
Planerad driftstörning (Stockholm) påbörjas 1/11 kl: 23.00 beräknas vara klart 2/11 kl: 7.00 Områden som kan komma beröras är: JOHANNESHOV SOLNA SUNDBYBERG JÄRFÄLLA VALLENTUNA TÄBY SOLLENTUNA KUNGSÄNGEN VÄXJÖ NYBRO ENSKEDE BANDHAGEN HÄGERSTEN HANINGE TRÅNGSUND SPÅNGA KISTA HÄSSELBY
Jag bor i Väsby (Inte med på listan) och igår vid typ 23.00 så blev min lina strypt, har bara 256 kb/s upload och 1mbit download nu. Klockan e ju strax 09.00...
Någon som har probs?
July 27, 2002
ADSl, ADSL2, VDSL, what so ever. Har iaf 10/1 mbit. 🙂 Men asså de kan ju ha strypt min lina medvetet för att jag tankat mycket freeware? Jag tankade säkert 40GB freeware förra månaden och en polare fick sin lina strypt ett litet tag för han tankat så hemskt mycket. 😛
När jag menar probs så menar jag hur snabb er lina är nu, mitt internet funkar ju, men ni kan ju kolla med tptest om det är mindre hastighet än normalt. 😛
October 17, 2004
Tankade 25 gb över en natt med ADSL2 BBB (10/1)
och inte fått nått problem.
Resetta modemet så att det sybkar upp igen räcker oftast när man har hastighetsåproblem.
eller alltså dra ur ström sladden och stoppa i den igen så synkar den antagligen upp i rätt hastighet.
2 Guest(s)