March 10, 2003
Vet inte vad Adamo har för avtal. Men dom har 8/1 för 297:- /månad.
Tyckte någon nämnde att i deras avtal så gillade dom inte användare
som tankade MAX på linan hela tiden.
Du får läsa dig fram.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 30, 2001
Ctrl wrote: Vet inte vad Adamo har för avtal. Men dom har 8/1 för 297:- /månad.
som tankade MAX på linan hela tiden.Du får läsa dig fram.
Adamo har samma avtal (med nätleverantören) som Universal Telecom, vilket jag har. Jag mailade och fick reda på att nätleverantören har en gräns på 25 gb/månad, men att det antagligen inte gör något om man överskrider denna gräns.
Jag ligger på 40 gb efter att ha haft det i två veckor, så jag får se vad som händer.
June 17, 2002
Mathias wrote: [quote=Ctrl]Vet inte vad Adamo har för avtal. Men dom har 8/1 för 297:- /månad.
som tankade MAX på linan hela tiden.Du får läsa dig fram.
Adamo har samma avtal (med nätleverantören) som Universal Telecom, vilket jag har. Jag mailade och fick reda på att nätleverantören har en gräns på 25 gb/månad, men att det antagligen inte gör något om man överskrider denna gräns.
Jag ligger på 40 gb efter att ha haft det i två veckor, så jag får se vad som händer.
:cy: :cy:
Hmm.. ok.. hoppas det bara e för att skrämmas...
O tanka max tror jag nog inte jag kommer göra... Håddisken räcker inte.. =) hehhe 8)
January 14, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Callister]Hm 1mbit är det ju för ADSL.
Vissa har dock mindre, BBB kostar ju bara 1000 kr installationsavgift. (kampanj Juni ut)
jo.. men Jag kommer inte hem till uppsala förs nästa helg.. Då e det Juli o då e kampanjen slut...
du kan ju beställa det nu... lär ju dröja innan de skickar allt
2 Guest(s)