December 22, 2009
Hej!
Är det någon som vet vart man kan ladda hem "nätverks-drivrutiner" för min data " LG F1 Express Dual" .
Det är så att jag precis har formaterat om hela datan med Windows XP Home edition eftersom den blev drabbad av Bluescreen.
Nu så när jag har formaterat om datan så kan jag inte koppla upp mig till internet. Det händer inget när jag stoppar i en nätverks kabel och jag kan inte koppla upp mig trådlöst.
Det måste väll vara något fel med drivrutinerna?
Kan liksom inte börja använda datan riktigt eftersom jag måste fixa internet, det är ganska bråttom!
Skulle varit väldigt tacksam för ett snabbt och lämpligt svar! / MVH En förrvirrad person! 🙁
March 14, 2001
För det första bör du ju skriva komplett modellnamn, LG F1-"nånting". Sen googlar du på det eller kollar på LGs egna sida:
http://nordic.lge.com/sv/suppo.....d_soft.jsp
December 22, 2009
Snorch wrote: För det första bör du ju skriva komplett modellnamn, LG F1-"nånting". Sen googlar du på det eller kollar på LGs egna sida:
http://nordic.lge.com/sv/suppo.....d_soft.jsp
(Har redan googlat på namnet och drivrutinerna men hittar inget:( )
Men jag vet inte mer än så, hittar faktiskt bara att den heter LG F1 Express dual, "model: F1"
Jag behöver hitta en setup för nätverks drivrutiner, sen flytta över det till ett USB-minne och installera på så sätt. Men först och främst behöver jag hitta det jag letar efter. Jag vet inte mycket mer än så. Vet bara att jag letar efter nätverks drivrutiner för att få det att fungera korrekt. Ska checka den sidan.
Tror inte jag hittar något men värt ett försök.
Fortsätt skriva ifall någon vet vad jag egentligen letar efter 😕
December 22, 2009
Jag har nu lyckats hitta drivrutinen för trådlöst nätverk och nu funkar det finfint. Problemet är att jag sökte igenom vad jag behövde för drivrutiner med Driver robot och det visade sig att jag behövde ca. 15 st drivrutiner :/
Allt från ljud till grafik , nätverk och så vidare.
Någon som vet något sådant gratis program som Driver robot eller helt enkelt vet vilka drivrutiner som behövs till min modell.
November 19, 2007
eedviinn wrote: Jag har nu lyckats hitta drivrutinen för trådlöst nätverk och nu funkar det finfint. Problemet är att jag sökte igenom vad jag behövde för drivrutiner med Driver robot och det visade sig att jag behövde ca. 15 st drivrutiner :/
Allt från ljud till grafik , nätverk och så vidare.Någon som vet något sådant gratis program som Driver robot eller helt enkelt vet vilka drivrutiner som behövs till min modell.
Hur lat är du egentligen ? Tog mig 1 minut att hitta ALLA drivrutiner till din burk.
Vart ?
På tillverkarens hemsida FFS !
Gör om gör rätt.
December 22, 2009
Kamikazepilot wrote: Hur lat är du egentligen ? Tog mig 1 minut att hitta ALLA drivrutiner till din burk.
Vart ?
På tillverkarens hemsida FFS !
Gör om gör rätt.
Haha tro mig, jag är inte lat, utan jävligt irriterad och trött på att drivrutinerna inte var installerade från början. Har försökt hitta alla och letat som en idiot. Ifall du hittade dom, SNÄLLA länka, för jag hittar ju inte drivrutinerna på deras sida. (LG )
Fast han killen några steg ovanför länkade. Antingen är jag jävligt blind eller helt enkelt korkad !
LÄNKA SÅ ÄR DU BÄST!!!
1 Guest(s)