January 7, 2006
hej, alla har nog haft samma problem som jag har nu o det börjar bli riktigt irriterad nu, nr jag försöker gå in på min andra data i nätverket så hittas den men kommer upp en j*vla ruta om lösenord hur får man bort det? har ju inte angett nåt lösen på den datan nånstans?
snälla hjälp
October 9, 2002
Är det win2000 så är det antagligen för gäst kontor är inaktiverat. öppna kontrollpanelen/ Administrationsverktyg/ Datorhantering sen under lokala användare och grupper ligger ett konto som heter gäst, ändra egenskaper på det så det inte är inaktiverat mera. tror det ska hjälpa.
January 7, 2006
hej igen nu har jag inte haft tid på ett tag o kolla genom mitt lila problem som jag beskriver här ovanför,
men nu börjar jag o bli otålig, hoppas verkligen d nån här inne som kan hjälpa mig med va d kan va för fel. har ju kommit in förr i den andra datan, jag kör me win x64 o den andra ba win xp, tack för hjälp
January 19, 2003
Har själv aldrig haft det här problemet mellan två XP maskiner, men tycker att det låter som att du inte kör med enkel fildelning. Har bara stött på det där med inloggning på Windows 2000 som har en mer avancerat utdelningsystem.
Länk till hur man ställer in enkel fildelning.
//Jimmy
1 Guest(s)