December 19, 2000
Netatonce, har bytt till dessa är det nån som har ADSL hos dem? Vill ha reda på om det är fler som har riktigt usel hastighet hos dom, då menar ja verkeligen usel. Har på 8Mbit adsl och har mellan 60Kb/s och 10Kb/s från sunet. Har klagat men inget händer supporten suger........
January 26, 2003
Är du säker på att du inte fått 0.5? Vet många som fått fel hastighet utskickad (däribland jag). Det fick jag reda på efter ett par samtal med supporten, till slut kom man ju till en smart kille som sa att jag hade det inställt på 10 Mbit istället för 24 Mbit. Har iofs BBB men du kan ju alltid ringa och fråga.
February 3, 2004
hejsan jonas
det är korrekt, mitt och (samtliga jag känner som blev inkopplade nu under tisdagen) har fruktansvärt dålig uppkoppling.
jag har också beställt 8mbit och har tankat max i cirka 200 från fragzone, detta var under en ytterst kort period för sedan fick jag timeouts och downloaded hoppade snabbt ner till som du säger 5-50kbs.
jag har skickat ett dunderstor mail till supporten, med tptest-bilder, pingtider, traceroutes osv. och vi får hoppas på att dom gör något åt detta, annars häver jag mitt köp. som sagt, NÄR netatonce väl fungerar.. då fungerar det klockrent, har en polare som haft sitt 2mbit i snart 1 år.. aldrig krånglat, alltid fullt blås.
hör av dig om du hör något, så gör jag det samma.
December 19, 2000
mm ja ringde dom idag igen riktigt sur va jag, skällde i och för sig på fel person men man fick ju avreagrera sig på nån efter en helg med 5Kb/s från sunet.se.
Skickade även in och sa upp tjänsten med ångerrätten på min sida, orkar inte bry mig längre letar hellre upp nån som åtminsone inte försvarar sig med: Jo men tjänsten levererar upp till 8Mbit/s när ja har 5Kb/s sitter hellre på modem i så fall.
1 Guest(s)