September 21, 2003
När man spelar vanligt o så är det inga problem. Men sen när man ska ladda ner något eller skicka något så stängs den ner oregelbundet. kan ta 5 min eller 5 timmar. Sen är det bara att starta om den så funkar den igen. Vilket är ganska jobbigt i vissa tillfällen. Någon som har en lösning?
December 31, 2002
rippz wrote: När man spelar vanligt o så är det inga problem. Men sen när man ska ladda ner något eller skicka något så stängs den ner oregelbundet. kan ta 5 min eller 5 timmar. Sen är det bara att starta om den så funkar den igen. Vilket är ganska jobbigt i vissa tillfällen. Någon som har en lösning?
Har du prövat att uppdatera till senaste firmwaren?
December 31, 2002
rippz wrote: Jag skulle gjort det men jag laddade ner filen och mountade den med deamon och tog update software i routern men det strula eller något så jag struntade i det. Kan det va det?
Du ska inte mounta filen i Daemon tools utan endast gå in i routerinställlningarna och öppna filen via browse file under software update. Det är inte säkert att detta hjälper men det är ju värt ett försök. För mig hjälpte det när jag hade problem med BBB på två olika ställen. På ett tredje med en annan internetleverantör hjälpte det dock inte.
EDIT: OK!
1 Guest(s)