December 7, 2003
Tjena nu behöver jag lite hjälp för jag kan inte komma in på Internet, det blir bara sidan kan inte visas, jag har listat ut att mitt problem är att jag inte får någon nu ip! Så nu undrar jag om det fin någon inställning som gör att dator automatiskt ger mig en ny ip som den ska. Kan fixas så jag få en Lånad ip adress men det gäller bara en timme. Tror det namnet för den inställningen jag söker heter IP-routning
MVH Holm!
December 7, 2003
Har gjort det i snart i 3 veckor har funkat lite av och till… har kunnat fixa det genom att gå in på router och ändra ipn därifrån..
Just det... kan det va att jag har Nätverksbrygga (Nätverksbrygga) 3??? Va fan det nu är. 🙂 vet inte varför jag har den eller om den behöves men det har alltid funnits där så vill gärna inte ta bort den…
Jag kan inte heller på in i Kommandotolken och ändra ip därifrån.. Säger bara att den inte kan ge mig en ny på grund av något fel på Nätverksbrygga (Nätverksbrygga) 3……(lutar åt att jag tar bort den och testar utan.. men vet någon hur jag får tillbaka den sen?) 😕
1 Guest(s)