June 17, 2001
Om man trycker brandlarmet på DH och sen tömmer hela lokalen på datorer (snor) så skulle man "bara" tjäna 25.000.000 på det om man säljer för 5000 kr st. Inte illa... men det tar nog tid.
Nu fick jag med smälla upp en totalt onödig tråd här på NH. Känns skönt...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
MrWolf, nu kommer "The 1 milion dollar question" Du skulle skydda din dator och inte gå ut om brandlarmet skulle gå? Mitt liv är då mig mer värt. Nu har jag ju inte heller någon värstingdator men hade aldrig skyddat något med mitt liv som går att ersätta.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 4, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Om man trycker brandlarmet på DH och sen tömmer hela lokalen på datorer (snor) så skulle man "bara" tjäna 25.000.000 på det om man säljer för 5000 kr st. Inte illa... men det tar nog tid.
Men om alla 5000 pers som är där hjälper till och bär och sedan delar bytet, då skulle det ju gå ganska snabbt.
February 1, 2002
Coore wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Om man trycker brandlarmet på DH och sen tömmer hela lokalen på datorer (snor) så skulle man "bara" tjäna 25.000.000 på det om man säljer för 5000 kr st. Inte illa... men det tar nog tid.
Men om alla 5000 pers som är där hjälper till och bär och sedan delar bytet, då skulle det ju gå ganska snabbt.
Då skulle man ju lika gärna ta sin egen dator o gå ut o sälja.. 🙂
January 4, 2001
Starscream wrote: [quote=Coore][quote=Alex aka NH|WiggeR]Om man trycker brandlarmet på DH och sen tömmer hela lokalen på datorer (snor) så skulle man "bara" tjäna 25.000.000 på det om man säljer för 5000 kr st. Inte illa... men det tar nog tid.
Då skulle man ju lika gärna ta sin egen dator o gå ut o sälja.. 🙂
NO SHIT?! :bgrin:
May 23, 2003
February 10, 2003
magnuz wrote: Jag kan fixa lastbilar att frakta med, nån som hänger på? 😛
jag kan hjälpa till och bära 😉
Starscream sen om man vill ha skärmen måste man ju gå 2 vändor också... fast man kan ju ta 2 datorer samtidigt om man är vältränad =)
(nån på NH som är det 😛 ? )
February 1, 2002
Mezzlock wrote: [quote=magnuz]Jag kan fixa lastbilar att frakta med, nån som hänger på? 😛
jag kan hjälpa till och bära 😉
Starscream sen om man vill ha skärmen måste man ju gå 2 vändor också... fast man kan ju ta 2 datorer samtidigt om man är vältränad =)
(nån på NH som är det 😛 ? )
hm.. sant, men man kan ju backa in i hallen annars....
May 23, 2003
1 Guest(s)