April 22, 2001
JAAAAG!
Hehe, jag har haft uppe denna tråden innan men ingen verkade speciellt intresserade:sad: Alla ska väl till NässLAN....
http://www.onset.nu för info....
April 22, 2001
Öhh, klagar du! Antingen så köper jag en ny brännare till LANet eller så hyt jag en... Om de hyr ut men det har jag läst någonstans att de gör.... Eller så sitter jag brevid dig och kopplar in din brännare till min dator 😀
Sedan angående HD:n så ska de skicka en ny säger det.... Får bara hoppas att de skickar den jävligt fort men dustin verkar pålitliga...
Din burk är skrot, jag kan köpa skärmen!
HAHAHA DET KOM JU IFRÅN RÄTT KÄFT!!!!
Lilla elmgren här kan inte få igång sin floppy! HEHE, han drömmer om att en gång i framtiden kunna få igång den så han kan formatera hårddisken.... Och sedan så tog det 3 månader för honom att få igång internetuppkopplingen *skratt*, han satt vid fel telefonjack 😀
-----------------
//Jonas Persson
P3 600 MHz
386 RAM
20,4 Gb
Diamond Viper v.770 32 Mb
19" AOC Skärm
DVD och Brännare
[ Detta inlägg ändrat av ponkrez 2001-06-01 23:10 ]
May 26, 2001
Nähä, så du tror inte min floppy funkar nä? Då kan jag säga såhär; de diskettstationerna som jag fått tidigare av dig funkar inte! Men sen när jag tog och prövade en från en 486a få är det inga problem! Den startdiskett du gjorde till mig funkar inte. Mina funkar..
Och varför skulle jag gå och köpa disketter, när du var med, om jag inte hade fått igång floppyn?
Och vad har detta med Onset LAN att göra?!
April 22, 2001
Öhh, det var samma diskett som jag använde när jag formaterade mitt sug för några månader sen.... Och diskettstationen har alltid funkat för mig, även om den är gammal...
Och varför skulle jag gå och köpa disketter, när du var med, om jag inte hade fått igång floppyn?
Du sa att du skull pröva med nya disketter.... Och det verkade ju funka, jag tog för givet att du hade testat lite olika disketter innan... Du har ju i alla fall några gamla hemma hos dig...
Detta har inte mycket med onset att göra men vi kom bara in på ämnet....
Vad tycker du jag ska köpa? En likadan brännare för 1200:- eller en 16/8/32 för 1600? Jag vill ju inte överge traxdata skivorna (8x med fetebra kvalite).... Andra människor här inne, vad bränner ni med? Har ni något bra tips på billiga märkesskivor som man kan bränna i 16x?
May 26, 2001
Köp en 8×..
Du får inte ha bättre än jag har 😀
Förresten, var köper du 16× brännaren?
-----------------
./elmgren
aopen hq08 | pentiumIII 1000mhz | asus cuv4x | 2×noname 256mb sdram
ibm deskstar 60gb + ibm deskstar 46gb | creative 3dblaster geforce2 mx
[ Detta inlägg ändrat av elmgren 2001-06-03 09:03 ]
April 20, 2002
Hehe...
Jag bor ju inte så jättelångt från Växjö.
Kanske tittar förbi...
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 3, 2001
LOL!!!! jag sökte på "onset" i LAN forumet... sedan bara kollade jag i trådarna jag fick fram... inte hur gamla som var. LOL !!
btw.. login: måste man vara "pucko" för att glömma kolla datum ???
512 DDR RAM
GeForce2 GTS PRO 32
IBM 40gb + Maxtor 120gb
Pioneer DVD 106S 16X DVD/40X
Plextor CD-RW 16x10x40x
Chieftec TX-10W Scorpio Super
[ Detta Inlägg ändrades av: =JoNaZ= den 2002-06-23 23:11 ]
July 2, 2002
För mera info om LANet kolla in:
http://www.onset.nu
Man kan anmäla sig redan nu
1 Guest(s)