Onset LAN, vilket betyg?|Nätverk / Internet|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Onset LAN, vilket betyg?
Login
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 456
sp_UserOfflineSmall Offline
1
June 19, 2001 - 8:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Nån mer än mig som var på Onset LAN i helgen?
I så fall, vad ger ni för betyg från 1-5?

Ger en 3a!
Varför? Jo.. allt börja med att det blev lite tidsförsening, och detta fortsatte givetvis, så det blev flera timmars förskjutning i slutet!
Sen så var ljudet väldigt dåligt, typ några datorspeakers var det bästa!
Sen var timingen inte så bra, samtidigt som Nässlan och Hultsfred.. fy fy..
Sen kändes det lite torrt också, kan inte riktigt förklara, men man kände inte sig så välkommen när man var i närheten av crew typ.

Ska man nämna nåt bra får man väl nämna att Nätverket funkade finfint, förutom min bordsrad där nåt fucko typ råkat göra ett jack i uplinkkabeln. Internet var nere några minuter. Men strömmen den höll smile

Annat dåligt är väl att mitt neonrör i burken brann upp smile

Så come on people, är det någon av er CS folk som besöker Nordic Hardware och kan slänga in några rader?

Phat^Trance
Member
Medlem
Forum Posts: 2554
25176
June 19, 2001 - 8:18 pm
sp_Permalink sp_Print

foton?

ponkrez
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 143
25182
June 19, 2001 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja , en stark trea. Eftersom att jag partionerade min Hårddisk de första 2-3 timmarna så kände jag inte av så mycket krabb med nätverket. Jag kom ju in i elmgrens dator, det räcker ganska långt 😀
Timingen var kass, jag ville till nässLAN också::sad: Platserna var också små, en vanlig liten skolbänk. Inte bra med en 19" skärm, tangentbord, musmatta och allehanda småstuffz....
Lite tråkigt var det också alla tråkiga människor som bara spelade CS och inte delade ut några mappar:sad: Spela ska man inte!
Crewn tyckte jag däremot var mycket schysst, som vanligt. Visst, jag snackade bara med Stefan ändå. Han hade ju även en kurs där man lärde sig knipsa TP-kablar, det var bra eftersom att man sedan fick kabeln, 8 metersmile

Login
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 456
25354
June 20, 2001 - 9:38 am
sp_Permalink sp_Print

Nej jag har inga bilder därifrån.
Kolla onset.nu, där kanske finnt lite..

Ponka, det har kanske undgått dig att Onset var/är ett Gejm-LAN. Inget copyparty, men jag kan ju hålla med dig om att det är boring när alla spelar CS hela j**la tiden. Några rediga människor f-nns det ju som spela Q2 och GTA2 å så, men inte många..

Dessutom så glömde jag tidigare nämna bänkarna.. jag har en 17" skärm, inbyggda högtalare på sidorna = 19" storlek typ. Svårt å få plats på den lilla bänken. Dessutom har jag ju en Everglide Giganta musmatta, lite för fet för att LANa med..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 239
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL