March 27, 2003
tog bort nåra spel startade om datorn startade explorer rutan kom fram i aktivitetsfältet men bilden kommer fan inte fram kollat massa skit men hittar inget fel...DC++, win messenger funkar så det e inget komminikations problem lr nåt vet ni nåt jag inte vet som kan fixa skiten???? (kör XP Pro)
March 27, 2003
Hellspawn79 wrote: du behöver inte använda svordommar när du försöker få hjälp :arg:
Men antar att du sitter vid en annan dator när du skrev i forumet. Du har inte grafikkortet inställt på 2 skärmar (tv) och att explorer har fått för sig att öppnas på bildskärm 2 (tv´n).
de e inget mot dig e bara lite sur för å behöva veva igång en av mina gammel burkar, tog bort lite progs oxå kanske kan vara det va tror du lr ska ja testa å installera netscape lr nåt???
March 27, 2003
Hellspawn79 wrote: men du har inte 2 skärmar eller 1 skärm och 1 tv så att fönstret kan ha hamnat på den andra skärmen. Har hänt mig några gånger att vissa program har valt sig att öppnas på min tv.
en skärm, en tv å så sätter man på tv:n å va ser man då startsidan så klart ibland hittar inte dom två små grå varandra tack för hjälpen 😀
varför blir det så då?? man måste ju utöka skrivbordet till tv:n för å få bild på den lr???
March 23, 2003
mANgOO' wrote: [quote=Hellspawn79]men du har inte 2 skärmar eller 1 skärm och 1 tv så att fönstret kan ha hamnat på den andra skärmen. Har hänt mig några gånger att vissa program har valt sig att öppnas på min tv.
en skärm, en tv å så sätter man på tv:n å va ser man då startsidan så klart ibland hittar inte dom två små grå varandra tack för hjälpen 😀
varför blir det så då?? man måste ju utöka skrivbordet till tv:n för å få bild på den lr???
vem vet i datorns mystiska värld...
1 Guest(s)