December 23, 2000
En sisådär i snitt...
Jag har märkt att ju kortare LANen är, destom procentuellt mindre sömn blir det för mig. Ett fredag-till-söndag-LAN ger mig kanske max 3 timmars sömn.
På 4-dagars LAN kan det bli mycket mer. På DH2K sov jag nog minst 10 timmar totalt.
How about you guys...?
April 25, 2001
på den tiden jag gick på lan så sov jag inte mycket kasnke 5h på ett 3 dagrs lan men nu är jag själv en arrangör och då blir det mycket mer sömn mint 5h per natt men det beror på att jag offta har ett schema att förlja. Jag driker inte cola längre för att holla mej vaken utan för att palla sterssen, koffein är ju en lungande drog i visssa förhollanden oxå. Fast visst jag gick på lan innan jag fick en sov sjuka (typ ett årsen) nu sover jag typ 8h natt då sov jag typ 3-4 och pallde plugget lätt mend et var då det sånt pallar jag inte mer
May 26, 2001
Ponka ponka, sluta lipa... det är inte vårt fel att du inte ville vakna, utan bara ligga å snarka där i din sovsäck.
Tänk på stackars mig.. Thern och Molok kom in och kasta skruvmejslar på mig, och sköt gummipilar i ansiktet på mig, ändå snarka jag på..
För att återvända till ämnet så räknar jag själv med ca 2-3 timmars sömn per natt. Nu ska ni inte tro att jag inte kan hålla mig vaken, men det bara det att man känner sig mer vid liv när man sover lite..
2 Guest(s)