September 5, 2001
är så att jag har 1 inbyggt kort å ett annat, så har jag kopplat det ena till routern för internet så det måste ha automatiskt ip, å det andra till xboxet med ett bestämt ip, men när jag kör medbåda korten aktiverade slutar internet att fungera å jag kommer int ein på xboxet heller, nån som vet hur man skall göra för att få igång 2 nätverkskort samtidigt :)?
April 9, 2002
Jag har haft samma problem när jag skulle vara router, men om jag inaktiverade ett kort så fungerade internet. Är det så för dig också?
Sen om jag testade att ha det andra aktiverat och inte fungerande internet. Då kunde jag sedan aktivera det andra och internet och jag fick kontakt med båda nätverkskorten. Det var det enda sättet jag fick igång det.
September 5, 2001
är precis så för mig, blir galen, kompisen har lika dant fast han har ena nätverkskortet kopplat direkt till modemet istället för en router å för han fungerar det, tycke rinte det skall spela nån roll?
kan man inte bestämma att mitt internet kort skall ha en ip å sedan få min router att fatta att den skal ldela ut internet till det specefika ip nummret? eller ä rjag helt ute å cyklar då
1 Guest(s)