September 30, 2003
Hmm, vet ej hur jag ska förklara det. Men jag och en kompis skulle iaf spela nätverksspel. Men det funkade inte och jag frågade människor som kunde saker om det spelet och dom snackade om nå portar och firmware och grejer till routern. Jag öppnade portarna och uppdaterade firmwaren. Men det funkade ändå inte och jag tog bort firmware filen och grejade på. Men då slutade internet fungera. Så nu sitter jag direkt på modemet utan router. Men syrran kommer hem strax och kan hon inte sitta på lunar och diverse dylika ställen så blir det ett jäkla liv. Men iaf, jag kan ju inte gå in på router inställningarna och ändra eftersom jag inte har routern i. Och när jag har routern i så kan jag ju inte ansluta till internet och därför när jag ska ändra inställningar så står det "anslut och "anslut inte". Trycker man anslut inte så händer det inget, och trycker man anslut så står det sidan kan inte visas. Jag menar jag har ju inte updaterat firmware förut så det kan väl inte vara det som är felet? Men är det någon som vet så är jag mkt tacksam för svar!
May 23, 2003
September 30, 2003
Hmm, ska man trycka in den när routern och datorn är på? För mig så händer det inget när jag rycker. Trycker med en nål åd det är mkt lite plats att trycka med. Men det funkar ändå inte? Mens amtidigt kan det inte vara inställningarna känns det som, det kan ju lika vara routern som är pajj men hur ska den kunna pajja så snabbt?
1 Guest(s)