June 17, 2001
Ja, då är man på plats.
En del av oss från NH-Crew är redan en dag innan insläpp på plats för att rigga upp "vårt". Mitt DH Summer 03 startade med segt nätverk och internet, men det visade sig att all spyware som jag hade plockat på mig sunkade ner min lina *host* n00b *host* Men nu flyter allt som det ska. DH-Crew jobbar som galningar överallt. 22 uppriggade datorer är ganska mycket, men inte om de står uppriggade i Elmiahallen 1 dag innan DH. Med andra ord är det ganska tomt här.
Noddan och Avatar ligger bakom mig och slaggar för fullt. Zennan, UndaC och Woxxman ligger och sover på hotell... Ja, ni hörde rätt HOTELL. Shit vilka svin 😉
Ifs ska jag inte säga något, jag ska slagga hon en tjejkompis som bor här i Jkpg imorgon. Ska bara sova här inatt... 😉
Jag återkommer med mer info om DH Summer 2k3 för nu ska jag krypa ner hos Noddan och hålla om honom lite. Jag vet att han gillar det 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 19, 2002
Ah, då har man precis vaknat på morgonen. De borrar och slår som besatta, inte direkt enkelt att sova. Wiggan sussar så sött breve mig nu, och jag dementerar alla rykten om eventuellt gos =)
Om 49 minuter så slås dörrarna upp och alla gamers stormar in, det är redan 20-30 pers utanför. Disigt och kallt är det ute också, riktigt LAN-väder med andra ord. Här inne är det tomt som bara den, ser nästan kusligt ut utan alla skärmar.
Over and out/Noddan
March 1, 2001
NU har man vaknat till tonerna av gyllene tiders slagdänger och en avdankad borrmaskin som vägrar att ge sig, de har borrat ca 5000 hål undernatten för att ni ska få stoppa ner sladdarna genom borden. Gissa om det var jobbigt. Självklart är man riktigt lanare och sover under datorn. Än så länge har det vart riktigt lagligt. Man har även invigt det perfekta duscharna så att man ska lukta hallon när ni kommer o vill titta.