October 27, 2001
Bwahahaaha, det går ju att vinna tävlingar på DH 😀
Jag vann 25skivor och min bror en HP kamera värd ~3000!
Fna va jag skakade när jag skulle upp, men det var det värt.
Jag tvingade in brorsan och gillbert i tävlingen. så kameran delar vi lika 🙂 ds.)
//PaiN sittandes med ett stort smile @ DH
June 3, 2001
PaiN wrote:
Jag gick in på sidan som de yrade om på bigscreen och hittade svaret på några lätta frågor. Det var allt, sen hade vi redigt mkt tur 😛Är du (gueno) här eller?
Låter ju svårt..
Ska ju vara nått man utsätter sig för.. äta mask t.ex. :bgrin:
Nej.. jag är itne där..
Sitter hemma med uppbränt ansikte efter en liten insident i lördas.
Dessutom e jag sjuk. :arg:
September 12, 2001
4fun wrote: [quote=MegaGeekBoy]Wigger är hos tjejen och slaggar typ.
Vittnen såg han lämna lokalen just innan 23:00 på Måndagkvällen den 17:e Juni!
tillbacks har han inte kommit än 🙂
Va???
Har inte den rackaren kommit ännu...då är det dags att sparka honom ur sängen på en gång och avsluta hans suspekta lekar 😀
October 27, 2001
Gueno wrote: [quote=PaiN] Jag gick in på sidan som de yrade om på bigscreen och hittade svaret på några lätta frågor. Det var allt, sen hade vi redigt mkt tur 😛
Är du (gueno) här eller?
Låter ju svårt..
Ska ju vara nått man utsätter sig för.. äta mask t.ex. :bgrin:
Nej.. jag är itne där..
Sitter hemma med uppbränt ansikte efter en liten insident i lördas.
Dessutom e jag sjuk. :arg:
Jobbigt :/
Jag har inget emot dessa tävlingar, passar mig perfekt 😛
(Status: Trött som fna (har inte sovit något))
September 27, 2002
skiroy wrote: [quote=4fun][quote=MegaGeekBoy]Wigger är hos tjejen och slaggar typ.
tillbacks har han inte kommit än 🙂
Va???
Har inte den rackaren kommit ännu...då är det dags att sparka honom ur sängen på en gång och avsluta hans suspekta lekar 😀
han kom tillbacks för ett tag sedan.... Vågarn nog inte ens fråga vad han har gjort 🙂
internet funkar inte för de som sitter på rad 1-9 (finns ca 30 rader på dh)
dvs 1/3 av alla här har ike fungerande internet.... SKOJ!!!
Tur att man sitter på rad 20.
För oss som sitter på rad 10-30 får vi fryslag (100% pl) i 2-3 sekunder en gång per 3 min. Dvs CS och wc3 blir stort sätt ospelbart
June 17, 2001
MegaGeekBoy wrote: Wigger är hos tjejen och slaggar typ.
Dementerar allt sånt... Har ju ingen tjej så jag kan ju inte ha gått hem till tjejen.. hehehe
Jag och Avatar sänder från DH Summer 2k3 http://194.0.113.189:8080/
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 17, 2002
[NH wrote: WIGGER][quote=MegaGeekBoy]Wigger är hos tjejen och slaggar typ.
Dementerar allt sånt... Har ju ingen tjej så jag kan ju inte ha gått hem till tjejen.. hehehe
Jag och Avatar sänder från DH Summer 2k3 http://194.0.113.189:8080/
Jag sa inte att det var din tjej...
Utan att du skulle sova HOS en tjej...
Oldschool member since 2002.
January 8, 2003
Tja e på plats på DH. Köpa byta sälja dealningen e det full rulle på här. Gtac säljer nya 3.0 or för 300 min lillebror norpade en innan dom tog slut. Icebat å everglide game mat tar dom 150 för det e gött men dom håller med på att ta slut, Sitter tyvärr på rad 6 hade knappt internet 1:a dagen det var för mycket loss i CS och så vidare... Och nu fortfarande e det högt loss i CS det e kass. Men HDarna e fyllda vilket e gött.
June 18, 2003
min dh upplevelse började väl inte helt underbart...allteftersom tiden gick funkade mitt gfx-kort mindre och mindre och på eftermiddagen klappade det ihop totalt 🙁
men undac drog in som en räddande ängel och ordnade upp det hela *ger undac en kaka* väldigt snälla crew-snubbar på nh 🙂
men internet funkar fint nu...första dan funkade det väl inte allför bra...lika stabilt som en gnu med rullskidskor. Sitter på rad 20 så ajg har sluppit problem med elen.
nu tickar det på...tankar, kodar 4kb demo (tycker de borde ha lite scene-tävlingar), spelar (vilket i nästan alla fall följs av "och förlorar" :/
4 Guest(s)