June 17, 2001
PaiN wrote: Det är varmt... ...för varmt.
Jo, det är ganska varmt...
Har inte sett dig komma fram och hälsa på oss/mig, lite svagt av dig =)
http://194.0.113.189:8080/ We are back online here @ DH summer 2k3
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 27, 2001
[NH wrote: WIGGER][quote=PaiN]Det är varmt... ...för varmt.
Jo, det är ganska varmt...
Har inte sett dig komma fram och hälsa på oss/mig, lite svagt av dig =)
http://194.0.113.189:8080/ We are back online here @ DH summer 2k3
Jag tyckte att undac såg så farlig ut. Förlåt! Jag ska bättra mig, om ni kommer till vintern ska jag hälsa på er då 🙂
October 27, 2001
Jag kanske kommer tillbaks imorrn, isf kommer jag och våldgästar er. Men detta sker bara om jag vinner på någon tävling, så jag måste hämta priset.
Ni kunde skådat den blyge f**, mig, på scenen när jönköpings högskolas representanter delade ut priser i första tävlingen. (Jag kom 3a och brorsan kom 1a)
Så, nu vet åtminstonde ni som är på DH vad jag heter 😛
January 8, 2003
Tja igen nu börjar man bli seeg i skallen sova? vad e det? Måste spela, tanka osv. Dessutom spelar Radio7 som satans på scenen... Dom mixar Live! fett e det iaf. Det är ju den bästa Radio kanalen överhuvudtaget jag hört så jäkla bra musik asså, FETT! Men jaja det blir väl dags nån gång eller ska man klara sig till middagstid idag tro? bry er inte om stavfel e seeeg nu.....
June 17, 2001
Musiken har varit allt annat än bra här :spy:
Well, nu är det snart slut 🙁 Kunde gott ha varit ett par dagar till eller någon vecka till... 😉
Blev lite dålig rapportering härifrån, men ni har nog fattat att vi har haft kul här. Jag hoppas att alla ni som har varit också har haft det.
//Over & massor med pr0n
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 22, 2000
Jau, då va detta över.. har haft kul och så men fy fasen va kassa crew va när internet la av hela tiden, och bemöta folk på ett trevligt sätt visste dom ju verkligen inte va det va. Men men, när de väl va uppe så va de skoj. Satt massa konstigt folk längst ner till vänster i hallen, bjöd på godis gjorde dom oxå.. skumma människor 😉
Men allmänt så gick de mesta bra.. inte sovit nu på 1½ dygn, så de blir tidigt i säng ikväll, så man orkar med midsommar oxå 🙂
Tack för 4 trevliga dagar killar! 😀
June 18, 2003
PaiN wrote: Jag har en liten fråga. Wigger skrev att han var inne en dag i förväg, varför stod samma man och köade för att få ett band runt 15-tiden på måndagen? I'm confused 😛
för att nh-nissar & co. var crew i år, crew får tydligen komma in en dag tidigare. btw, det fanns ju två köer, en som gick till gallret vid vägen och en som var kanske max 5 meter lång utanför dörren...vi knatade till den korta, sen tog det itne så lång tid in 🙂
September 27, 2002
[Iceboy wrote: ]Jau, då va detta över.. har haft kul och så men fy fasen va kassa crew va när internet la av hela tiden, och bemöta folk på ett trevligt sätt visste dom ju verkligen inte va det va. Men men, när de väl va uppe så va de skoj. Satt massa konstigt folk längst ner till vänster i hallen, bjöd på godis gjorde dom oxå.. skumma människor 😉
Vadå trevliga du mordhota ju mig 👿
🙄
October 27, 2001
dathui wrote: [quote=PaiN]Jag har en liten fråga. Wigger skrev att han var inne en dag i förväg, varför stod samma man och köade för att få ett band runt 15-tiden på måndagen? I'm confused 😛
för att nh-nissar & co. var crew i år, crew får tydligen komma in en dag tidigare. btw, det fanns ju två köer, en som gick till gallret vid vägen och en som var kanske max 5 meter lång utanför dörren...vi knatade till den korta, sen tog det itne så lång tid in 🙂
Jo tack, jag förstod att de kom in en dag tidigare. Vad jag undrade var bara varför man köar för att komma in på ett ställe som man redan har varit inne på.
Galler? 5 meter? När vi kom hade de tydligen stängt huvudentrén, så vi fick gå in den vanliga summer-vägen (om du stod på scenen och stirrade ut över alla nurrdar hade du ingången till vänster om dig). Det var ca 20m kö och så gled wigger upp bakom oss, därför blev jag lite confused 😛
(EDIT: Jag visste inte då att det var wigger, men jag såg på webcams, bilder m.m. och kopplade :P)
1 Guest(s)