June 19, 2002
Okej, här kan ni väl ta och skriva era små synpunkter och känslor av DreamHack.
Jag tänkte skriva lite grand om hur vi på NordicHradware har det nu. De som anlänt hittills är: ZeNNaN, Woxxman, mr. Voodoo, Jon, Jag (Noddan), UndaC, Whistler, Wigger och våran forumsräv Kamelryttaren. Vi har en hel del trevliga saker för uppvisning här även fast allting inte anlänt än. Jag sitter t.ex. på et.. eller nej, det kan ni väl få reda på när ni kommer hit och kikar 🙂
Vi sitter "längst bak" i lokalen, och har ett ganska fett bås. Wigger ligger och sussar så sött. ZennaN, UndaC, Woxxman och mr. Voodoo bor på Scandic hotell respektive Formule 1. Mesigt säger jag!
Jon är den enda äkta lanaren, då han tryckte i sig 20 kaffebönor i tron att det var choklad har han svårt att somna.
Mer kommer under dagenm, nu ska det städas här!
March 6, 2001
April 15, 2001
Rune wrote: Alla ni som ska åka/är på DH, tar ni ledigt från jobben och skolorna ?
Jag har inte skola på torsdagar och fredagar. 🙂
Ni som vill länka till era bilder eller webcam på min sida, kan ju skicka ett mail till mig, [email]ranta@home.se[/email] så lägger jag upp dem.
September 27, 2002
TA bort tråden: https://www.nordichardware.se/.....hp?t=54856
som behandalde föra årets dh alla fall klistret på den
September 22, 2003
avundsjuk....skulle ju oxo dit med några polare...! Men som vanligt var det tjockt kl 00 så vi bestämde att vi skulle vänta tills nästa dag kl 12...o vad händer jo! BILJETTJÄVLARNA är slut 😀
Aja, fick bli monsterplay istället men försöker komma till dhsummer...
Hare så kul där borta 🙂
2 Guest(s)