March 5, 2002
OK. Jag gick upp torsdag mrogon kl 9 ungefär. Nu är klockan halv tio på morgonen, till lördag. Jag vill sova. Det är fullt i sovsalen, kommer alltid att vara. Ser folk som sover på tangentborden, det klarar jag inte av. Jag och en kompis går snällt och frågar en kille i dhw-crew om vi får sova i ett hörn, avskiljt ifrån alla andra, men NEJ, inte fan får vi det: "sov i sovsalen, det är en order", typ. Jaha, vi går in i sovsalen (så lång in man kan komma, där är proppfullt..), finns inte en ledig kvadratmy någonstans. Bara att glömma det stället. Jahopp, går tillbaks till våran plats. Ser då att den platsen vi frågade om vi fick sova på är just nu upptagen av 2 andra som sover på den! Samma crewkille gick förbi dem helt omärkt.
👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿
JAG VILL SOVA! Svårt att fatta att jag måste sova, dh crew? 🙁
March 5, 2002
4fun wrote: sova har altid varit ett problem på DH
normalt behöver en persom 1 meter bred "säng" och 2 meter lång. Dvs 2 kvadrat meter per person. Skulle bli ca 10k kvadratmeter... Bara i sovsal typ den sovsal dh har är bara 50% av det
Visst, men det hade varit trevligt om alla jävlar som sovit mer än 7 timmar kunde ta och dra därifrån så att man åtminstonde skulle kunna få någon sömn ALLS.
October 27, 2001
Fackamato wrote: [quote=4fun]sova har altid varit ett problem på DH
normalt behöver en persom 1 meter bred "säng" och 2 meter lång. Dvs 2 kvadrat meter per person. Skulle bli ca 10k kvadratmeter... Bara i sovsal typ den sovsal dh har är bara 50% av det
Visst, men det hade varit trevligt om alla j**lar som sovit mer än 7 timmar kunde ta och dra därifrån så att man åtminstonde skulle kunna få någon sömn ALLS.
När du väl ligger där tror jag inte du bryr dig om andras sömn. 😛
October 11, 2002
Åker hem om 2-3 timmar, ska bli gött att lägga sig i sin egna säng och sova sen.
Nej sovproblemet var droppen för mig, detta var som sagt mitt första och sista DH.
En annan sak är ju att man är ju knappast utrustad med världens största yta att förvara grejer på, men ändå ska man flytta tillbaka sina sovgrejer till sina platser eller var man nu vill förvara dom, men det funkar ju inte.. iofs så förstår jag ju hur DH menar, att alla ska få plats, men det är ju precis det vi inte får... plats.
:arg:
October 27, 2001
Jiggly wrote: Åker hem om 2-3 timmar, ska bli gött att lägga sig i sin egna säng och sova sen.
Nej sovproblemet var droppen för mig, detta var som sagt mitt första och sista DH.
En annan sak är ju att man är ju knappast utrustad med världens största yta att förvara grejer på, men ändå ska man flytta tillbaka sina sovgrejer till sina platser eller var man nu vill förvara dom, men det funkar ju inte.. iofs så förstår jag ju hur DH menar, att alla ska få plats, men det är ju precis det vi inte får... plats.
:arg:
Kom till mig så ska du få se på grejjor. Det finns gott om plats 🙂
Jag sitter alltid längst ut p.g.a. allt utrymme. 😛
Jag tror jag deckade några minuter på bordet, hade ingen chans, tröttheten smög sig upp bakom mig och drämde in en hole in one i skallen. 😛
June 23, 2002
Hm vad jag sett av detta DH verkar det inte vara något vidare precis sett många klagomål så jag är glad att jag inte är där.. 🙂
Sen Jiggly jag vet hur det är jag har suttit precis så på 2st lan, hellre sitta o svettas än att frysa ihjäl.
Satt bland annat så på Geek(Bash) och Remedy SZ men på Remedy flyttade vi oss, men på Geek gick det inte för det inte fanns plats..
Det var nämligen en nödutgångsdörr som inte gick i stänga ordentligt o inte blockeras och då var det väl en -10-15minus ute. Nä nåt sånt lan vill jag inte till igen.. :/
September 22, 2003
1 Guest(s)