March 12, 2002
Coore wrote: Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.
har varit där ett antal gånger men ingen har varit där (då menar jag många personer) pallar inte gå dit mer
October 11, 2002
Coore wrote: Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.
Men när vi stod och hade NH-tröja på oss och blev fotograferade så kunde ju iaf NI frågat OSS? Ska VI behöva fråga alla i crew? Tycker det borde vara tvärtom.
January 4, 2001
Jiggly wrote: [quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.
Men när vi stod och hade NH-tröja på oss och blev fotograferade så kunde ju iaf NI frågat OSS? Ska VI behöva fråga alla i crew? Tycker det borde vara tvärtom.
Jo, men det var många som blev fotade oxå.
Sen så vet ju ni hur många av oss ser ut, men vi vet bara hur ett fåtal ser ut. Så jag tycker nog att det hade varit enklast ifall du själv hade hojtat till... Nåja, nu är det tyvärr för sent, men som tur är så kommer det flera chanser.. 😉
Sen tror jag att många av er är lite för fega för att komma fram och presentera sig.. 😉
Ne, men det var skitskoj att få träffa en del av er, bla min sötnos MetZ.. nog bäst att inte nämna flera, för då glömmer jag garanterat att räkna upp någon.. 🙂
Aja, skitkul att träffa lite folk.
December 15, 2002
Coore wrote: [quote=Jiggly][quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.
Sen så vet ju ni hur många av oss ser ut, men vi vet bara hur ett fåtal ser ut. Så jag tycker nog att det hade varit enklast ifall du själv hade hojtat till... Nåja, nu är det tyvärr för sent, men som tur är så kommer det flera chanser.. 😉
Sen tror jag att många av er är lite för fega för att komma fram och presentera sig.. 😉
Ne, men det var skitskoj att få träffa en del av er, bla min sötnos MetZ.. nog bäst att inte nämna flera, för då glömmer jag garanterat att räkna upp någon.. 🙂
jag gick dit två gånger fast då var ingen där förutom Noddan tror jag det var. Det är väll Noddan som har långt hår och plexi-burk? 🙂
BTW den sista natten, ungefär kl 06.30 när jag skulle gå och lägga mig så var det några jävla idioter som gick och skrek för full hals i sovsalen :arg: Eller var det mitt undermedvetna som reagerade på den skrikande konferansieren och trodde istället att det var folk som skrek i mitt öra? Jag kanske inbillar mig, men det var asså stora grupper med folk som gick och skrek. Men jag var så förbaskat trött att jag inte orkade bry mig.
Tycker iaf att det var ett kul DH, musiken sög som vanligt men annars var det skoj.
March 5, 2002
Extatic wrote: [quote=Coore][quote=Jiggly][quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.
jag gick dit två gånger fast då var ingen där förutom Noddan tror jag det var. Det är väll Noddan som har långt hår och plexi-burk? 🙂
BTW den sista natten, ungefär kl 06.30 när jag skulle gå och lägga mig så var det några j**la idioter som gick och skrek för full hals i sovsalen :arg: Eller var det mitt undermedvetna som reagerade på den skrikande konferansieren och trodde istället att det var folk som skrek i mitt öra? Jag kanske inbillar mig, men det var asså stora grupper med folk som gick och skrek. Men jag var så förbaskat trött att jag inte orkade bry mig.
Tycker iaf att det var ett kul DH, musiken sög som vanligt men annars var det skoj.
Jo, Noddan är den söte hippien 😉 😛
Ang sista natten, då när man skall sova innan man sticker om man vill, fyfan för crew :(.
November 16, 2002
Ja det va fett kul o träffa lite folk från NHcrew o även de vanliga dödliga som Catstyle, jiggly o Twinsen
fick nån flummig cola flaskhållare som man har i bältet typ wiiie thx btw
köpte med mig ett par skatez o ett flak jolt till lanet nu i helgen med polarna 😀
ett stort tack till NH|Tom som gkorde det möjligt för mig att åka på DHW 03
btw vad händer med bilderna som ni tog på oss i NH tröjjan ?? 😀
mitt första DH men definitivt inte mitt sista fett skojj
January 4, 2001
Extatic wrote: Det var mitt tredje DH men absolut inte mitt sista 🙂
Till sommarn ska jag iallafall säga hej och så där. Om jag inte är för blyg igen vill säga
Annars får vi väl kolla ditt ip och sen ditt hostname så kommer vi bort, med wigger i spetsen, och rycker upp dig ur stolen ocn släpar dig bort till vårat bås... 😛
2 Guest(s)