Rapportera ifrån DHW2k3!|Page 6|Nätverk / Internet|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Rapportera ifrån DHW2k3!
Twinsen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1842
sp_UserOfflineSmall Offline
471282
November 29, 2003 - 10:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Man kanske skulle komma och bjuda på lite popcorn..

Klockenstein
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 560
471307
November 29, 2003 - 11:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Twinsen wrote: Man kanske skulle komma och bjuda på lite popcorn..

Hehe, var det du som har här och hetsade med popcorn förut?! =D

Twinsen
Kommer du hit ofta?
Medlem
471311
November 29, 2003 - 11:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Klockenstein wrote: [quote=Twinsen]Man kanske skulle komma och bjuda på lite popcorn..

Hehe, var det du som har här och hetsade med popcorn förut?! =D

Japp, jag hoppas att du tog en näve ?

Klockenstein
Kommer du hit ofta?
Medlem
471329
November 29, 2003 - 11:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Nepp... dizzade faktiskt, visste ju inte vad som hade hänt med dom innan dom kom till min plats =D

Twinsen
Kommer du hit ofta?
Medlem
471335
November 29, 2003 - 11:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Inget fel på dom alls. Förutom att ett antal händer varit där och grävt innan..

SaElEN
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 317
471337
November 29, 2003 - 11:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad tycker ni om Bäver då???

Klockenstein
Kommer du hit ofta?
Medlem
471345
November 30, 2003 - 12:09 am
sp_Permalink sp_Print

Twinsen wrote: Inget fel på dom alls. Förutom att ett antal händer varit där och grävt innan..

Hehe, jaja.... man kan aldrig vara nog för säker, hade du sagt det var du så man kunde dizza dej senare så hade jag nog funderat på det =D

aJjE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1044
471355
November 30, 2003 - 12:22 am
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.

har varit där ett antal gånger men ingen har varit där (då menar jag många personer) pallar inte gå dit mer cry

4fun
Member
Medlem
Forum Posts: 2162
471399
November 30, 2003 - 2:26 am
sp_Permalink sp_Print

SaElEN wrote: Vad tycker ni om Bäver då???

tycker fan det är lite synd om han
gick aldeles för långt men big screen mm

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
471556
November 30, 2003 - 1:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.

Men när vi stod och hade NH-tröja på oss och blev fotograferade så kunde ju iaf NI frågat OSS? Ska VI behöva fråga alla i crew? Tycker det borde vara tvärtom.

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
471759
November 30, 2003 - 6:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: [quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.

Men när vi stod och hade NH-tröja på oss och blev fotograferade så kunde ju iaf NI frågat OSS? Ska VI behöva fråga alla i crew? Tycker det borde vara tvärtom.

Jo, men det var många som blev fotade oxå.
Sen så vet ju ni hur många av oss ser ut, men vi vet bara hur ett fåtal ser ut. Så jag tycker nog att det hade varit enklast ifall du själv hade hojtat till... Nåja, nu är det tyvärr för sent, men som tur är så kommer det flera chanser.. 😉
Sen tror jag att många av er är lite för fega för att komma fram och presentera sig.. 😉

Ne, men det var skitskoj att få träffa en del av er, bla min sötnos MetZ.. nog bäst att inte nämna flera, för då glömmer jag garanterat att räkna upp någon.. 🙂
Aja, skitkul att träffa lite folk.

fackamato
Member
Medlem
Forum Posts: 5913
471827
November 30, 2003 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Agree 🙂

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
472332
December 1, 2003 - 4:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=Jiggly][quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.

Sen så vet ju ni hur många av oss ser ut, men vi vet bara hur ett fåtal ser ut. Så jag tycker nog att det hade varit enklast ifall du själv hade hojtat till... Nåja, nu är det tyvärr för sent, men som tur är så kommer det flera chanser.. 😉
Sen tror jag att många av er är lite för fega för att komma fram och presentera sig.. 😉

Ne, men det var skitskoj att få träffa en del av er, bla min sötnos MetZ.. nog bäst att inte nämna flera, för då glömmer jag garanterat att räkna upp någon.. 🙂

jag gick dit två gånger fast då var ingen där förutom Noddan tror jag det var. Det är väll Noddan som har långt hår och plexi-burk? 🙂

BTW den sista natten, ungefär kl 06.30 när jag skulle gå och lägga mig så var det några jävla idioter som gick och skrek för full hals i sovsalen :arg: Eller var det mitt undermedvetna som reagerade på den skrikande konferansieren och trodde istället att det var folk som skrek i mitt öra? Jag kanske inbillar mig, men det var asså stora grupper med folk som gick och skrek. Men jag var så förbaskat trött att jag inte orkade bry mig.

Tycker iaf att det var ett kul DH, musiken sög som vanligt men annars var det skoj.

fackamato
Member
Medlem
Forum Posts: 5913
472433
December 1, 2003 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Extatic wrote: [quote=Coore][quote=Jiggly][quote=Coore]Hmm.. måste säga att jag är lite besviken att inte flera medlemmar har kommit fram och hälsat, inte så lätt för oss att veta hur ni ser ut när ni går förbi, eller står här.

jag gick dit två gånger fast då var ingen där förutom Noddan tror jag det var. Det är väll Noddan som har långt hår och plexi-burk? 🙂

BTW den sista natten, ungefär kl 06.30 när jag skulle gå och lägga mig så var det några j**la idioter som gick och skrek för full hals i sovsalen :arg: Eller var det mitt undermedvetna som reagerade på den skrikande konferansieren och trodde istället att det var folk som skrek i mitt öra? Jag kanske inbillar mig, men det var asså stora grupper med folk som gick och skrek. Men jag var så förbaskat trött att jag inte orkade bry mig.

Tycker iaf att det var ett kul DH, musiken sög som vanligt men annars var det skoj.

Jo, Noddan är den söte hippien 😉 😛

Ang sista natten, då när man skall sova innan man sticker om man vill, fyfan för crew :(.

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
473340
December 2, 2003 - 8:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag sa hej till iceman. mer än så vågar jag inte =)

Metz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1533
473840
December 3, 2003 - 2:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja det va fett kul o träffa lite folk från NHcrew o även de vanliga dödliga som Catstyle, jiggly o Twinsen

fick nån flummig cola flaskhållare som man har i bältet typ wiiie thx btw

köpte med mig ett par skatez o ett flak jolt till lanet nu i helgen med polarna 😀

ett stort tack till NH|Tom som gkorde det möjligt för mig att åka på DHW 03

btw vad händer med bilderna som ni tog på oss i NH tröjjan ?? 😀

mitt första DH men definitivt inte mitt sista fett skojj

Extatic
Member
Medlem
Forum Posts: 2910
473953
December 3, 2003 - 5:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Det var mitt tredje DH men absolut inte mitt sista 🙂

Till sommarn ska jag iallafall säga hej och så där. Om jag inte är för blyg igen vill säga embarassed

4fun
Member
Medlem
474375
December 4, 2003 - 8:15 am
sp_Permalink sp_Print

Det va trevligt, synd bara att va så hög ljuvvolym i sov salen

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
474413
December 4, 2003 - 9:34 am
sp_Permalink sp_Print

Extatic wrote: Det var mitt tredje DH men absolut inte mitt sista 🙂

Till sommarn ska jag iallafall säga hej och så där. Om jag inte är för blyg igen vill säga embarassed

Annars får vi väl kolla ditt ip och sen ditt hostname så kommer vi bort, med wigger i spetsen, och rycker upp dig ur stolen ocn släpar dig bort till vårat bås... 😛

4fun
Member
Medlem
477866
December 8, 2003 - 8:43 am
sp_Permalink sp_Print

wigger är evil man vet aldrig vad han kan hitta på 🙁

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 77
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL